Nødstopp Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hei! Mitt gamle Creative Fatal1ty headset begynner å miste kontakten i pluggene, og er nedslitt og skittent rundt øreklokkene. (hårvoks + Støv ) Har derfor tenkt å kjøpe et nytt og skikkelig headset, har rundt 600kr å bruke på dette, men kan strekke meg litt lenger om det trengs. Jeg har sett på Roccat Kave, Logitech G35 og Corsair HS1, men er usikker på hvilket av de som gir mest for pengene og om det evt. er noen bedre eller billigere jeg bør satse på? Jeg bruker headset til alt som har med lyd på PC-en å gjøre, og vil at det skal være like godt til spilling som til musikk. Klar og god lyd er et must, men er ikke like sikker på surround: Gjør det mye forskjell i et headset, eller fungerer det bare som et bittelite pluss? Jeg er ikke så kresen på størrelse og vekt, men vil gjerne at det er så komfortabelt som mulig. Det bør også ha god kvalitet og vare en stund, ettersom jeg flytter mye på PC og utstyr. Om det er USB eller minijack er ikke så viktig. Hvilket headset bør jeg velge? Noen anbefalinger? På forhånd takk, - F. Endret 10. mars 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Hvis jeg ikke får noen svar så tror jeg bare jeg går for G35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå