ItsAlno Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hei, jeg er en tildels lykkelig eier av en TimelineX 5820tg Jeg har hatt den i ca et år, og har egentlig hele tiden savnet det å ha et lysende tastatur(backlit keyboard). jeg oppdaget rent tilfeldig at noen hadde lagt ut video der de hadde laget et slikt tastatur til den litt mindre versionen av TimelineX, nemlig TimelineX 3820TG. På denne maskinen finnes det flere som har "moddet" tastaturet slik at det lyser. Og siden jeg ikek fant noe om 5820tg så lurer jeg på om det er noen her som aner om dette er mulig med min data?? har sykt lyst på noe slikt! Takk for alle svar! Endret 10. mars 2011 av Aleksnord Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skal være fullt mulig det ja. Kan ihvertfall også gjøres på 4820tg (har ikke gjort det selv enda). Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det finnes å kjøpe på ebay. Lenke til kommentar
ItsAlno Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Det finnes å kjøpe på ebay. Link? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://cgi.ebay.com/NEW-Acer-Aspire-5810TG-5810PG-US-backlit-Keyboard-Black-/250697412690?pt=PCA_Mice_Trackballs&hash=item3a5ebaf052 5810 tastaturene har en litt annerledes feel på seg, litt blankere oppå, men skal ellers være identiske. Lenke til kommentar
ItsAlno Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 og denne passer med min 5820tg? og har backlit? jeg ser at det står det.. men jeg ser ikke helt på bildene noe backlit?? vist den passer til min pc, kanskje jeg invisterer i det! Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Antar du har fått med deg at det er et amerikansk tastaturoppsett (ikke ÆØÅ, annen plassering på tegn generelt). Jeg synes det ikke er noe problem, liker det egentlig bedre til koding, men du bør være klar over det før du kjøper. Mulig å kjøre norsk tastaturlayout likevel, da trykker du f.eks på ; og får ø. Lenke til kommentar
ItsAlno Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Glemte helt av at det var forskjellig tastatur oppsett.. takk for påmindelsen! Trur nok at jeg legger det på hyllen da, ettersom at jeg helst vil ha et norskt tastatur... Takk for all hjelp uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå