sveibuen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei folkens Jeg fikset noen gamle bilder for dama som hun hadde på en gammel pc. La alle bildene inn på en minnepenn. Ca 15GB. Dette var for ca en 4-5mnd siden. Men nå i dag når hun skulle se på dem, var dem der. Men hun klarte å dra ut minnepennen uten å "løs ut" innpå min datamaskin. Da hun satt den inn igjen, var det ingen bilder der. Noen mulighet for å få dei bildene tilbake? For å si det sån, hun må ha dem tilbake, eneste minnene hun har fra da hun var mindre.. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.hardware.no/artikler/miniguide_redd_familiebildene/46398 ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk Prøver det Å tusen hjertelig takk igjen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gjorde en liten ninja-redigering av emnetittelen her. Det er ikke nevnt i guiden, så sier det her: IKKE legg noen filer på minnepennen, når du skriver over filene blir det eksponensiellt mye vanskeligere å redde dem. Pass også på at flere recovery programmer spør om minnepennen skal formateres når de er klare, pass på å si nei, du vet ikke om programmet virkelig har fått tak i det du ville ha. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Takk for endringen, visste ikke helt hva jeg skulle skrive. Ang minnepennen, så har jeg ikke formatert eller lagt noe annet innpå. Satser på at jeg klarer å redde bildene. Men kommer nok til å ta laaang tid. 15gb :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå