samanta1 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei Jeg vurderer å kjøpe sommer dekk, hos dekkonline er det veldig billig men har du handlet noe dekk der? hva synes du ? fornøyd? hva anbefaler dere? må ha bra dekk under bilen:) Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har handlet dekk der i fjor, til sommerseongen. De har vel de billigste dekkene som er å få, tror jeg, og frakt er også inkludert i prisen :-) Bestilte dem så jeg fikk dem tilsendt til jobben (et bilverksted), og i dette tilfellet tok frakten bare et par dager fra jeg bestilte. Vil absolutt ikke anbefale å kjøpe BILLIGE vinterdekk der, da disse som oftest ikke er beregnet for norske forhold, og passer bedre på et ørlite lag med slapsføre lengre nede i Europa. Er det sommerdekk du er ute etter på for eksempel en senket "ungdomsbil" med 18" felger, vil jeg anbefale Nankang dekk, da et dyrere dekk vil slites like fort på grunn av lav profil og lite vandring i hjuloppheng. Mvh Stian. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Bare å handle, har kjøpt derfra 3 ganger. Lever gratis på døra di 10 dager etter bestilling Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 pass på å ikke blande dekkonline.no og dekkonline.com da om det ikke er samma folka.. Lenke til kommentar
samanta1 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 pass på å ikke blande dekkonline.no og dekkonline.com da om det ikke er samma folka.. ooi, jeg mente dekkonline.com er det forskjellig Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Har handlet flere ganger fra dekkonline.com Aldri noen problemer, billig for oss som trenger breie dekk Endret 17. mars 2011 av xibriz Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg skal handle der, får 4stk Federal dekk i 245/45-18 for rundt 4000! Men må få solgt unna felga/hjula jeg har nå først Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har handlet dekk der i fjor, til sommerseongen. De har vel de billigste dekkene som er å få, tror jeg, og frakt er også inkludert i prisen :-) Bestilte dem så jeg fikk dem tilsendt til jobben (et bilverksted), og i dette tilfellet tok frakten bare et par dager fra jeg bestilte. Vil absolutt ikke anbefale å kjøpe BILLIGE vinterdekk der, da disse som oftest ikke er beregnet for norske forhold, og passer bedre på et ørlite lag med slapsføre lengre nede i Europa. Er det sommerdekk du er ute etter på for eksempel en senket "ungdomsbil" med 18" felger, vil jeg anbefale Nankang dekk, da et dyrere dekk vil slites like fort på grunn av lav profil og lite vandring i hjuloppheng. Mvh Stian. Tenkte ikke over at det var .no det sto når jeg svarte, så svaret mitt gjelder også dekkonline.com ;-) Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har handlet hos dekkonline.com, dekkene ble levert på døra hjem til meg med budbil. Prisen var lav, leveringstiden brukbart kort, alt i alt ble jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå