Sneezemeat Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei, Oppdaterte de anbefalte oppdateringene med Windows Update og nå etter de har blitt oppdatert fungerer ingen programmer og Windows reagerer ikke. Har slettet tre av Windows oppdateringene, to kunne ikke bli slettet, er nok de some er defekte. Lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre for å fjerne oppdateringene eventuelt fikse det uten å fjerne dem. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 -hvilke oppdateringer er det snakk om (KB-****) -hvis ting i OS'et ditt slutter og fungere på en windows 7 maskin kan det også være windows activation. Den begynner og stenge av tjenester ol. etter utløpt aktiveringstid. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Du kan prøve å gjenopprette systemet til et tidligere punkt. Du finner dette i kontrollpanel under Sikkerhetskopiering og gjenoppretting. Lenke til kommentar
Sneezemeat Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Gr@nitt: KB2494150 og KB982726 og tre andre som jeg har slettet (i safe mode) -Tror ikke det har noe med aktivering å gjøre når jeg sitter på en OEM PC (Acer) Komakino: Ingen tidligere punkt jeg kan gå tilbake til, trodde det ble automatisk lagd etter oppdateringer... Lenke til kommentar
ferskvare Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvis du bruker Trend Micro sine programmer for sikkerhet, har en av deres oppdateringer denne uka stelt i stand mye tull. When in doubt, deaktiver alle antivirus etc. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hadde problemer med to av de siste oppdateringene selv. Reinstaller eller reparer Microsoft .NET Framework. Det virket her ihvertfall. Lenke til kommentar
Sneezemeat Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Fant ingen løsninger så jeg dro bare frem recovery disken. Problemet var at alt stoppet opp og sluttet å virke, t.o.m CTRL+ALT+DEL Takker for alle svarene, uansett om de fungerte eller ikke. Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dette høres ut som en tjeneste shutdown.(eller virus) Hvis du bruker Trend Micro sine programmer for sikkerhet, har en av deres oppdateringer denne uka stelt i stand mye tull. When in doubt, deaktiver alle antivirus etc. When in boubt switch to Mcafee? macafee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå