Varmo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) 10.03.11 Braga- Liverpool Kampstart: 19.00 (GMT +1) Viasat Fotball Dommer: Serge Gumienny Det er tid for 8-delsfinale i Europa League. Vi møter Portugisisk motstand i Braga, og åpner med bortekamp. Liverpool har sendt en stor tropp sydover, og av de som er igjen på Merseyside er Gerrard, Agger og Aurelio de viktigste navnene. Skadde spillere som Kelly og Shelvey + udisponible Suarez har også reist ned sammen med troppen, men er med for det sosiale, og uaktuelle for kamp. En del skader i forsvaret kan skape litt trøbbel med hvordan backrekka skal komponeres og særlig venstreback er vi litt tynt besatt. Muligens får Wilson sjansen igjen. Estádio Municipal de Braga - Spesiell arena med tribuner på langsidene og fjell/åpent bak målene. Endret 9. mars 2011 av Termo 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hmm, tror jeg kanskje foretrekker Paradise denne gangen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Du rekker begge deler. Kampstart kl. 19. It's Europa League man! Endret 9. mars 2011 av Termo Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Håper Liverpool tar denne! Om det er noen fra Ålesund her inne så kommer jeg til å befinne meg på Abbey Road en time før kamp start ;P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Oh, nice. Glemte det helt. Er vant til CL-tider, skjønner du. @Termo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 En ny pub som begynte å sende fotball her fra i går, så blir nok å se der igjen. Var der å så Barcelona v Arsenal i går (som var jomfrukampen) og virket veldig bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vi skal pule dette hobbylaget i rompa og vinne den gjeveste cupen av dem alle! La oss vise hvorfor vi er kongene av Europa! 0-5. LETT. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Over to kamper skal vi absolutt være klart bedre, men skal ikke kimse helt av Braga heller. Slo både Celtic og Sevilla i CL-kvalikken, og var nær ved å kapre 2. plassen i gruppa fra Arsenal, som de også slo 2-0 på hjemmebane. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tipper det blir en kjedlig 0-0 kamp.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Synes fremdeles Kenny skal satse på ''B-laget'' i denne turneringen. Kjør så mye ungt og benkmatrialle som mulig. La Poulsen få prøve seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Blir en spennende kamp dette! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så lenge det ikke blir 0-0 er jeg fornøyd. Selv om vi taper borte så skal vi knuse dem hjemme. Blir spennende å se Carroll. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg jobber, og gjør meg ikke noe spesielt at jeg går glipp av kampen. Tipper det blir en total booore. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Andy Carroll will wear the No.29 shirt if he makes his European debut for Liverpool in tonight's clash with SC Braga. The club's record signing cannot use his regular No.9 jersey as Fernando Torres has already donned the top for the Reds in the Europa League this season. Carroll will continue to sport his regular shirt for Barclays Premier League matches but will wear the No.29 for however long Liverpool remain in Europe. Sweet Carroll Twentynine! 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Kan fort bli en 0-0 kamp dette ja, det blir spennende å se laget. Ingen Gerrard, Aurelio, Agger, Kelly, Suarez osv. Tror Cole får tilitt fra start i dag. Reina Johnson-Kyrre-Skrtel-Wilson Kuyt-Lucas-Poulson-Cole Meireles N`Gog Kan det bli noe sånn tro? Tviler på Carroll starter egentlig, men han kommer nok inn. Endret 10. mars 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Håper på noe lignende: Johnson - Kyrre - Skrtel - Wilson Kuyt - Lucas - Meireles - Cole Pacheco - Carroll 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bare jeg som elsker bildet av lucas ? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=28121&zone=1 Funka nå nettopp. Så det er muligens noen igjen enda. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hewitt får sett kampen og glær sæ. Ikke den gjeveste kampen, men går for avansement likeså. Vi må gjerne kjøre et lag blandet med A- og B-spillere, men nå er det jo ikke kamp igjen før returoppgjøret neste torsdag så blir nok kanskje et ganske toppet lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå