2cool Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kanskje ikke den viktigste, men veldig undervurdert. Uansett, jeg trenger sokker. lol. Hvor får jeg kjøpt gode sokker? Helst i bunker på x antall. Ikke ett og ett par lizm (selv om det går). lol igjen. Nettbutikker og butikker i Oslo. Med gode sokker mener jeg f.eks. Falke, og ikke sokker fra H&M. Bruker nå kun Falke, men det hadde vært smud med noen gode alternativer. Trenger: - Tynne, sorte i ull (60% ull eller mer). Eks. Falke Airport (sykt deil) - Tynne, sorte i bomull. Eks. Falke Tiago (sykt deil) - Lave, hvite sokker. Lavere enn ankelsokker, slike som ikke synes i loafers og seilersko. Eks. Falke Invisible (sykt deil) Dere må gjerne diskutere andre sokker også, uten at jeg vet noe om interessen for dette. LOL! Endret 10. mars 2011 av 2cool Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) LOL! Skulle trodd dette var en deil lollete reklame for Falke. Lol igjen. Endret 9. mars 2011 av Matsemann 2 Lenke til kommentar
2cool Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 LOL! Skulle trodd dette var en deil lollete reklame for Falke. Lol igjen. Hehe det er det. De er sykt deil. Serr. PRØV DEM. LOL. Men jeg tenkte det var greit å illustrere hva slags sokker jeg mente... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Viccel og Malford of London. For øvrig er jo sokkene du postet sportssokker. Basert på tittelen virker det mer som om du er ute etter sokker for hverdagsbruk og til formelle anledninger. lol. Endret 9. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://dieworkwear.tumblr.com/post/3480549873/things-you-didnt-know-you-needed-part-i-luxury-socks Lenke til kommentar
2cool Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Viccel og Malford of London. For øvrig er jo sokkene du postet sportssokker. Basert på tittelen virker det mer som om du er ute etter sokker for hverdagsbruk og til formelle anledninger. lol. Tittelen var delvis random, så ikke tenk på det. Sportsokker? Falke Airport er vel en av de mer klassiske dressokkene, så er ikke helt enig i det men. Brukes som vintersokker for min del. Ellers er de to andre variantene ment for hverdagsbruk, ja. Skjønner ikke hvor du får "sport" inn i bildet? De lave ankelsokkene er til bruk om sommeren, mens bomullssokkene er til høst/vår. Bruker jeg sokkene feil kjære? Uansett, takk for nettbutikkene... lol Endret 9. mars 2011 av 2cool Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Viccel og Malford of London. For øvrig er jo sokkene du postet sportssokker. Basert på tittelen virker det mer som om du er ute etter sokker for hverdagsbruk og til formelle anledninger. lol. Tittelen var delvis random, så ikke tenk på det. Sportsokker? Falke Airport er vel en av de mer klassiske dressokkene, så er ikke helt enig i det men. Brukes som vintersokker for min del. Ellers er de to andre variantene ment for hverdagsbruk, ja. Skjønner ikke hvor du får "sport" inn i bildet? De lave ankelsokkene er til bruk om sommeren, mens bomullssokkene er til høst/vår. Bruker jeg sokkene feil kjære? Uansett, takk for nettbutikkene... lol Jeg siterer fra Falkes egen nettsiden: FALKE-sokker er Europas mest kjøpte sportssokker lol. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Og før dette sporer helt av så tar vi diskusjonen av moteord i egnede tråder. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg syns sokkene (lol) fra HM(lol igjen) er helt kurante (kurante, lol) jeg. Går ikke mye med ullsokker eller sokker med ull i, utenom sportssokker. (deil lol). Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg kjøper en 4-pack med sokker fra Tesco,lol. De er kjempe fine,lol. £3 for 4 parr sokker er greit deil lizm,lol. Endret 10. mars 2011 av H4nk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Stenger denne for opprydning. Mulig den står stengt en liten stund, mens jeg bestemmer meg for hvilke reaskjoner som skal deles ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da åpnes denne igjen. Og denne gangen hører dere på veiledere når de formaner dere til å holde dere on topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå