torvoldsund Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 nettopp fått en gammel golf c 1983 mod skal pusse den opp tenkte jeg. senking,ny lakk,felger osv;-) noen som vet hvilken front den har,og om dette er en mk1 elle hva? den har ikke blitt startet på 15 år,men fikk start på første forsøk idag!:-) går som en klokke:-) to små bensinlekkasjer er det eneste:-) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er en MK1, men husker ikke hva fronten heter. Hvis jeg ikke tar helt feil er den iallefall ikke original, men ettermarked. Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Det er en MK1, men husker ikke hva fronten heter. Hvis jeg ikke tar helt feil er den iallefall ikke original, men ettermarked. Takk for svar,er enig,tror også at det er ettermarked..skal av tror jeg,eller kansje det hadde blitt litt kult med denne fronten når senking kommer på? den er jo så stygg at den muligens er litt kul? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Personlig liker jeg nok den klassiske, originale, cleane looken best Hvis du ønsker, kan jeg låne bildet ditt og finne ut hva fronten heter. Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Personlig liker jeg nok den klassiske, originale, cleane looken best Hvis du ønsker, kan jeg låne bildet ditt og finne ut hva fronten heter. gjør det du:-) ja blir vel til det ja..håper på noe slikt som på bildet,men er HELT ny på dette feltet:p Lenke til kommentar
joka Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kamei front http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=195106 edit: Endret 9. mars 2011 av joka 1 Lenke til kommentar
torvoldsund Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ok,ser d nå den må bort:) Noen som har en ny front til meg liggende? Slik som den på bildet over,men to enkle lykter? Endret 9. mars 2011 av torvoldsund Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Crea er en meget flink kar! Du kan jo sjekke hans tråd for inspirasjon! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=933518&st=0&p=10875437&fromsearch=1entry10875437 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå