Mr. President™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hei. Har en HTC Desire HD. Når jeg går til alarmer så sår det M for mandag, T for tirsdag som vanlig, men på onsdag står det A. Jeg bare lurte på hvorfor står det A? Har sett på vennen min sin Desire HD også. Det samme er det på den. Noen som aner hva A står for? Endret 10. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ingen anelse, men jeg ville kanskje lurt på hva S for tirsdag står for også Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 På min Desire (gamle typen), står det også A for onsdag, men på tirsdag står det Ti slik en kan forvente. S høres rart ut Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Skal seff stå T fir Tirsdag og det gjør det. Hva betyr analday? Onsdag? hvorfor? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Balli, den var slemm... BloodyDestiny, du kan prøve å søke etter det ordet på google... men det er ikke safe for work/school. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 har søkt masse før. Orker mer. Lurer på om noen av dere vet? IKKE spam plz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå