Wabby Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Norsk Kebab Der de synes ketchup er sterkt og der tomat og agruk er standard i salaten. Slike folk skulle aldri hatt et gatekjøkken ! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 - Katt - Rakfisk lukter ikke helt parfyme det heller.... - Ellers er det endel sjømat som smaker hogg-orm... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nekter.. hmm.. ekke helt sikker.. magesekken til en maursluker kanskje.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 /me eter ALT (omtrent) som ikke inneholder erter, klarer ikke erter (psykisk sperre...) hin dagen fant jeg en sjokolade som var over et år gammel, og gjett om den gikk ned då.. nammenam Lenke til kommentar
adawen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hah.. I og med at jeg ikke har noe bedre å gjøre akkurat nå, så skumma jeg nettopp gjennom denne tråden.. og jeg må si..: Så kresne vi er!? Jeg mener.. OMG! Lange-lange lister med mat som man normalt sett absolutt burde spise. Jeg er litt sjokkert. Sjokkert over meg selv også, for jeg tok meg selv i å være smertelig enig i mange av "æsje æsje" forslslagene. Og Penta: etter å ha sett kresen-postene dine så skjønner jeg plutselig hvorfor du passer så godt sammen med Daniel aka Kresen .. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 QUOTE ( @ 19/09/2003 : 17:12) FISK for det første... Også: kål, erter, gammalost, kjøttboller, fiske boller, fiske kaker.... Det er så mye at jeg kunne satt her en halv time til og det gidder jeg ikke Du liker ikke noen form for fisk? Det trodde jeg ikke var mulig men men, guess I was wrong Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ting som blodpudding o.l nekter jeg å spise. det er vel egentlig det eneste... og ting som gammelost, muggost, spiser ikke ting som høres fælt ut... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Liker IKKE: Surkål Lutefisk (men går greit om en har nok tilbehør ) Kokt fisk (all slags) Grønnsaker, samme hvor sunt det er så er det IKKE godt! Ellers liker jeg så og si alt,men aller helst noe fett eller meget sterkt! Og melka skal være av type H-melk eller fløte Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hehe, har hørt frosk smaker som kylling, stemmer det??? Ja, men noe seigere kjøtt.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kokt kål paprika tomat ehm, tror det er det. . . Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Karamell spiser jeg vanligvis ikke... liker det ikke. Kjøtt kan jeg spise men kan vere svært kresen på hva... liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt... Tomat spiser jeg vertfall ikke... ren tomat, kethup og tomatpurre og slikt går greitt, men tomat i sin naturlige form takler jeg ikke... en liten bit og jeg brekker meg... Men sånn ellers så er jeg vist regnet som det minst kresne mennesket i familien... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg liker ikke: Blodpølse/pudding Tomat som standalone produkt, eller i salat. Tomat på burger etc går greit. Daim Ellers spiser jeg det meste. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Spiser det meste.. men grensen går ved bakalaou alle hva ****** det heter. Ble servert det i militæret engang, og det er ****** meg det værste jævelskapet jeg har vært borti... også syntes jeg lutefisk er noe hærk... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Torskerogn! Jeg husker fortsatt hvor j'ævlig det smakte første gangen for 15 år siden. Brekker meg bare jeg hører snakk om det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 What? Bacalao er jo kjempegreier utrolig godt, bortsett fra når det er schvære tomater nedi. Torskerogn er også godt, kokt torskerogn i skiver på brødskiva er snaddermat for mons Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg nekter å spise poteter, blodpudding, alt som kommer i fra sjøen(fisk, reker osv) og nesten all suppe. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg nekter å spise poteter, blodpudding, alt som kommer i fra sjøen(fisk, reker osv) og nesten all suppe. Geez.. No offence, men er du enebarn? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 enebarn er ordet ihvertfall... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Blopuddig.. Det er vondt... Og katt ja.. Ape hjerne er heller ikke sørlig fristende... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) blodpølse med sukker på er jo digg hmm, siden det er så lenge siden jeg har svart på denne så må jeg lage en ny liste: sureting(alt fra godteri til surkål) avføring og andre uspiselige ting. løk rosiner og andre råtne ting fett ellers kan jeg godt spise både katt og hund, så lenge de er stekt Endret 21. desember 2003 av RIP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå