'dharma_boy' Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kina-mat! Det er for Kinesere... Kina mat namnamnamnamnamnamnam.... Nesten det beste jeg veit,, Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg synes ikke at en post om hva slags mat du nekter å spise er passende er det veldig hyggelig å stå på kjøkkenet og lage mat i flere timer hvis de som skal spise den bare sier æsj og nei og dette hater jeg???? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 FISK! særlig kokt torsk, i hate it! :x Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 mange kresene folk her. jeg spiser det meste jeg, om det er spiselig da og ikke farlig. noe er selvsakt mindre godt en adre ting, men jeg spiser det forde. mange sier også æsje og fysj til mat de ikke har smakt. man kan vel ikke si at man ikke liker feks. hude kjøtt, kattekjøtt eller slange blod før man har smakt det. lit drøye eksempler kanskje. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Løk LØk LØK og atter ting med løk i, jeg HATER LØK, det er det værste jeg vet Jeg har en teori om at når man skjærer opp løk, så er det ubevisstheten som sier at "fy f4en stakkars de som spiser dette".. og det er_DERFOR_ man begynner å grine :wink: Misliker sterkt sjampingjong også...ÆSJ !!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 lapskaus som lukter sau og du vet at det var sau som var middag forrige uke... Jupp, militæret... De hadde tatt vare på maten fra forrige uke og studd det i en lapskaus... *hat* Ellers så er jeg ikke så glad i den seige jævla paprikan på Grandis'n Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Liker ikke lamme kjøtt i sånn rar "mamma saus" jeg.... Men ellers er det godt Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Liker ikke lamme kjøtt i sånn rar "mamma saus" jeg.... Men ellers er det godt Da er det nok sausen du ikke liker :wink: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja, kanskje det :$ hehe Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Erter eter jeg ikke. Og så prøvde pappa å få meg til å ete alle mulige innsekter i thailand for et par år siden, nei takk når det er normalt kjøtt i nærheten. Men derimot frosk er ikke så ille, ikke digg, men ikke vondt heller Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hehe, har hørt frosk smaker som kylling, stemmer det??? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 smaker egentlig lite. Har spist fritert småfrosk, det smakte mest frityr. Men det er jo samme farge, og tenker du kylling så er du ikke langt unna Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kylling og kalkun :x Spyr alltid når jeg eter det! og det er sant! Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kylling er jo godt jo Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 (endret) Lever og innvoller generelt. Synes det er motbydelig. Forresten, blodpudding er det mange som ikke spiser bare pga navnet. Jeg synes ihvertfall det er godt, og har fått flere som "ikke likte det" til å spise det, og sagt at det ikke var så gale. Kylling og kalkun :x Spyr alltid når jeg eter det! og det er sant! ...og likevel fortsetter du? Endret 21. desember 2003 av bhsand Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kylling og kalkun :x Spyr alltid når jeg eter det! og det er sant! ...og likevel fortsetter du? Kylling og kalkun er deilig. Det er nok bare du som er rar. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kylling og kalkun :x Spyr alltid når jeg eter det! og det er sant! ...og likevel fortsetter du? Kylling og kalkun er deilig. Det er nok bare du som er rar. Ja kansje det Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 bump2k da Saklig Mat jeg ikke ikke liker er vel sånn fårikål og varm ribbe EASJ! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ehhhhh.............hvorfor har ingen nevnt søtpoteter? For ikke å snakke om sånn jævlig sursøt saus...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå