knut-eirik Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Livretten min er mat 8) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Javel, mat mat mat eller hva? Hehe Men er det noen som har noe i mot mackern? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 macern dug bare sånn passe chaplin og sesam i trondheim e best når sånn føde skal intas.... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg liker ikke: Tomat(sålenge den ikke er finmalt å tilsatt lttt væske å e-stoffer å slikt) Ananas Smalahåvud Kokt fisk (benfri stekt fisk _går_ ann) Smør Kulturmelk Flesk Svor SurSøt-Saus Kjøttpudding Youghurt med store chunky fruktbiter Poteter alene Løk for seg selv --- Jeg og bare eeeelsker melk derimot Å kan ikke uttale meg om rotter/mennesker siden jeg aldri har smakt noen av delene.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Melk er godt ja! Men bergbys da? Hva synets dere om maten der? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kjøtt, fisk, egg (er veggis), alle slags løk (gul/hvit/rød/gress++) er fullstendig grusomt, spesielt rått. Kokt kål av forskjellig slag er også ofte guffent, rå kål (hvit/rød/blom) er derimot kraftig godt. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 nekter å spise pizza og junkfood nekter å spise brødskiver nekter å spise poteter nekter å spise kjøttpålegg nekter å drikke brus noe slikt, ja.. :wink: det er bra å være kresen! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 nekter å spise pizza og junkfoodnekter å spise brødskiver nekter å spise poteter nekter å spise kjøttpålegg nekter å drikke brus :o :o hvordan over lever du uten det? :o alt du nevente der er jo bare digg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 lihner fælt på ironi :o uten slik så går det ikke lenge. Har en på jobben som er sykelig tynn.. Jann er vegetarianer og ser ut som en straffange.... :x mvh knutern_ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hmmspiser nesten alt jeg får servert jeg da alt går i grisen egntli eter jeg alt jeg får servert utenom: reker og andre skalldyr, fleste typer "delikateser" (snegler i hvitløksaus o.l.) kaktus mennesker hesteræv dravle tine melk(alle sortene) og bæsj PS har en nabo/kamerat som er bonde, av og til når jeg er borte oss han lager vi milkshake (<skrivefeil) og det smaker alltid godt (fordi dei har så god melk men i tine melk er det sotte til altslaks drit så de smaker hestapiss mens q-melk smaker digg(sabla greit med skrukorker) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 nekter å spise pizza og junkfoodnekter å spise brødskiver nekter å spise poteter nekter å spise kjøttpålegg nekter å drikke brus :o :o hvordan over lever du uten det? :o alt du nevente der er jo bare digg Det er ikke vanskelig. Jeg spiser GODE ting, ikke drittmat Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 lihner fælt på ironi :o uten slik så går det ikke lenge. Har en på jobben som er sykelig tynn.. Jann er vegetarianer og ser ut som en straffange.... :x mvh knutern_ man må ikke ha mangler selv om man ikke spiser kjøtt, da.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 lihner fælt på ironi :o uten slik så går det ikke lenge. Har en på jobben som er sykelig tynn.. Jann er vegetarianer og ser ut som en straffange.... :x mvh knutern_ man må ikke ha mangler selv om man ikke spiser kjøtt, da.. Hvilke mangler? Sier bare at det ikke er sunt å bare spise ting uten sjel og annsikt... Men med fisk og kjøtt er alte det grønn sunt og veldig godt. vitaminer får man best i seg ved å spise rimelig variert. No fer æ på chaplin å kjøpe en burger 8) mvh knutern Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Er det noen her som ikke spiser kjøtt eller melke produkter? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er det noen her som ikke spiser kjøtt eller melke produkter? jeg spiser ikke noe annet en melkeprodukter og kjøtt, men det blir vel ikke det du spurte om Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er det noen her som ikke spiser kjøtt eller melke produkter? Hadde ikke overlevd uten melk.... :-? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg nekter å spise snabelmat..!! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hmmspiser nesten alt jeg får servert jeg da alt går i grisen egntli eter jeg alt jeg får servert utenom: reker og andre skalldyr, fleste typer "delikateser" (snegler i hvitløksaus o.l.) kaktus mennesker hesteræv dravle tine melk(alle sortene) og bæsj PS har en nabo/kamerat som er bonde, av og til når jeg er borte oss han lager vi milkshake (<skrivefeil) og det smaker alltid godt (fordi dei har så god melk men i tine melk er det sotte til altslaks drit så de smaker hestapiss mens q-melk smaker digg(sabla greit med skrukorker) helt enig i at q-melk er best, plager meg at de selger kun tine der jeg bor men når jeg er hos søskenbarna mine får jeg q-melk, da blir jeg glad Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Den suppa fra Bad Taste =) Hey! Det var jo bare masse yogurt, grønn konditorfarge og müsli! Intet problem for Frank og 3rd class arbeiderne! Jeg vil helst slippe å smake på det meste Kristoffer Skau har satt til livs i sin karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå