umy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 -sjømat -kokte/stekte grønnsaker (utenom paprika og tomat) -kokt potet uten noe mer -ost med flekker på <-- den er råtten ffs, man skakke eta sånt majones,kaviar,tube"ost",italiensk salat- potetsalat etc -åbersjin,squasj etc<- hakke peiling på åssen det skrives så jeg skriver slik som det uttales -potet/blodklubb -blodpudding hmm, kommer ikke på noe mer i farten. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Før tenkte jeg Kebab, men så smakte jeg på det her om dagen. Ikke gå gærent for å være katte kjøtt. HEHE Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 kebab er "the" food ok? Finns ikke noe bedre enn kebab comprende? sunn og god! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kebab er godt. Spesielt rulle kebab men eg kjøper kun fra nordmenn eller kebab sjapper som ser seriøse ut. Eller nekter eg å spise unger Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 er det bare unger? eller mennesker generellt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Mennesker generelt. unless.... nei spiser ikke mennesker Lenke til kommentar
Neo Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Alt som har parmasan på seg!! Det smaker jo faktisk spy! Kan ikke skjønne at noen liker det. Også sån gammalost og sån da. Og rockefor, fytterakkern! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 kakkerlakker Jeg tror trådstarter mente hva det var man ikke likte av matretter, ikke diverse insekter ol. som man ikke spiser uansett .. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kebab er godt. Spesielt rulle kebab men eg kjøper kun fra nordmenn eller kebab sjapper som ser seriøse ut. [/url] Har ikke smakt kebab jeg... :oops: Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg spiste ikke levverpostei i flere måneder når jeg var 6-7 år gammel, det kommuligens av at vi slakta en gris hjemme å jeg fikk se hva leverpostei var laga av ellers er kokte grønnsaker fyfy! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Kebab er godt. Spesielt rulle kebab men eg kjøper kun fra nordmenn eller kebab sjapper som ser seriøse ut. Eller nekter eg å spise unger håper da du mener schwarma og ikke shish kebab, det smaker humbug Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 en ukes gammel død rotte vil jeg nok ikke ha spist Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 en ukes gammel død rotte vil jeg nok ikke ha spist Tror du ikke jeg så deg i forrigårs! :wink: Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg ville ikke spist en ting som smakte veldig vondt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 spiser ikkje ekle ting... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 kakkerlakker Jeg tror trådstarter mente hva det var man ikke likte av matretter, ikke diverse insekter ol. som man ikke spiser uansett .. vet du ikke at sprøstekte/friterte(?) kakkerlakker er det som tilsvarer kebab på lørdagskvelden for folk enkelte steder i østen? også i mexico er det (relativt) vanlig med diverse insekter tilbredt her for eksempel... btw, det er mange KRESNE folk her Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 D første jeg tenkte på nå, var han som fixa mat i scary movie 2..Ikke f... om jeg skulle spist maten hans.. Gusj.. Han fyren var forferdelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå