RIP Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ting jeg ikke spiser uten betaling: Grønnsaker(særlig; løk, Tomater(er jo grønsak ) og røbiter), sure ting, Rosiner(urk), svisker, dadler (o.l), rå mat(tartar, sushi), oliven, gomme(o.l), fett("fettreima" på koteletter) Ting jeg liker, som andre kanskje syns er rart ALL fisk Blodpudding Grøt Paprika(ikke paprika chips ) Sopp Windows Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Rosiner = Mye druesukker = sunt. Smaker godt også Grønnsaker: Masse protein: Sundt. SMaker greit nok. Svor på koteletter = Noe av det værste som finnes. Skjønner ikke hvordan folk orker og spise noe som er så seigt og ubehagelig. Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ungaar pasta.... har spýst det, men det er kun ý nöden. výll vell ýkkje ýnnröme att eg lýker det sýden eg har ungaat det ý 17 aar. Lýker heller ýkkje egg, det aat eg sýst for 10 aar sýden og da spydde eg. Er heller ýkkje glad ý grönnsaker som lök, tomat, sopp osv Lenke til kommentar
simenn Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 ungaar pasta.... har spýst det, men det er kun ý nöden. výll vell ýkkje ýnnröme att eg lýker det sýden eg har ungaat det ý 17 aar. Lýker heller ýkkje egg, det aat eg sýst for 10 aar sýden og da spydde eg.Er heller ýkkje glad ý grönnsaker som lök, tomat, sopp osv islandsk tastatur? :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da. hm.. bare jeg som ikke skjønte den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 rå mat(tartar, sushi) har du smakt sushi, da? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Blekksprut Tang Sopp Ellers er jeg altetende Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da. hm.. bare jeg som ikke skjønte den? Mente tomaten. Men jeg er litt utslitt om dagen. Har sovet 7timer de siste 2 dagene og jobbet 16t30min. Det sier seg litt at jeg er litt sånn vrak for tiden. Men jeg holder på og overklokke og jobbe samtidig. Ting tar tid og da kan man ikke sove vekk tiden. Har btw ikke tenkt på og wanke engang! Selvom det er 2 evig fine damer på jobben ,men det passer bedre i en annen tråd. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 blomkålsuppe er noe av det værste jeg vet Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Tomater er jo godt! Da mener jeg ikke det gugge som er inni ,men selve skallet. Det inni er greit nok hvis agurken er stekt da. hm.. bare jeg som ikke skjønte den? Mente tomaten. Men jeg er litt utslitt om dagen. Har sovet 7timer de siste 2 dagene og jobbet 16t30min. Det sier seg litt at jeg er litt sånn vrak for tiden. Men jeg holder på og overklokke og jobbe samtidig. Ting tar tid og da kan man ikke sove vekk tiden. Har btw ikke tenkt på og wanke engang! Selvom det er 2 evig fine damer på jobben ,men det passer bedre i en annen tråd. åjah! men da er det greit! =D jeg kom på en ting til jeg nekter å spise.. surkål! usj! det ser rett og slett latterlig ekkelt ut! og løksuppe.. ææ.. løk! *grøsse* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Blodpudding!! Save me Jebus!!! jeg kom på en ting til jeg nekter å spise.. surkål! usj! det ser rett og slett latterlig ekkelt ut! Hæ!? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Fælt så sær du er i matveien da PeNtA (Første gangen jeg skrev nicket case-sensitive-riktig også... =D)! Surkål er jo greit nok det. Spiser det riktignok ikke så mye ,men det er jo grei kost det da. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 rå mat(tartar, sushi) har du smakt sushi, da? sånn billigreier kanskje jeg må få en kokk til å lage det for meg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Spiste kattemat engang jeg var rimelig full det var ikke særlig godt, har hørt at hundemat skal smake bedre Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Rar ettersmak i tørrfor ja Surkål samt allt annet som er surt er helt jævlig å spise, fatter ikke at folk spiser sure ting!? Det går da imot instinktene til folk? hvis jeg var en huleboer ville jeg aldri drukket cola(svartvann som bobler!) eller spist en sitron Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 sånn billigreier kanskje jeg må få en kokk til å lage det for meg tror det er en fordel, ja. jeg legger gjerne igjen et par tusenlapper i måneden hos den ene sushi-resturanten i bergen, og det er like godt hver gang. maki-ruller = teh shit Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 spiser ikke: erter blomkål-suppe blekksprut snegler tomat agurk (går av og til) hund ( av etiske grunnner ) surkål rødkål (fikk avsmak etter at noen fortalte om en gjeng som satt å stappa i seg rå rødkål, etter det spy det opp, og så spise det igjen! svor løk (sprøstekt er digg) oliven gomme svisker kultur-melk rømme (duger bare til dip) Melk er smaker vondt/ikke bra osv MELK ER DEN BESTE DRIKKEN!!!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nissegrøt, suppe, flesk som svømmer i fett.. urk. Var vel det.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kokt /røkykt fisk er urk stekt laks er yummy Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kokt /røkykt fisk er urkstekt laks er yummy yummy? HVORFOR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå