Yogurt Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Grøt! Grøt ( Graut ) er de verste jeg gjentar, de verste som faktisk har eksistert..! Hater de! Fysj! Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hehe, sjølv tykkjer eg graut er skamgodt...ikkje ei julafta utan Når det kjem til dravle (vossadravle etc) derimot... "dravle" Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 vond mat... btw: hvorfor er maten i militæret så dårlig? folk fra kokkelinja kan jo søke seg dit som lærlinger, skal de ikke lage "ordentlig" mat da egentlig? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Et bilde Ja. Ikke sant. Det der spiser vi ikke (trur ikke oslo folk forstår hva vi snakker om ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 lutefisk, paprika og rosiner. blærk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Suppe. Jeg HATER suppe! Er sikkert noe mer jeg misliker også, men jeg har vel fortrengt det.yup samme har. Mat skal være i fast form. Eller spiser eg ikke fisk (untatt findus fiske pinner ) blodpudding, grønnsaker osv.... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 æææææææsssssssjjjjj saue hode må hvere den dumeste matretten som finnes... Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg vet noen sier tomat er frukt men det er det ikke. å nei? Tomater, agurk, paprika og avocado er botanisk sett frukter kilde: http://matportalen.no/Emner/Frukt Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 det er jo frukter, de vokser liksom ikke i bakken.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Et bilde Ja. Ikke sant. Det der spiser vi ikke (trur ikke oslo folk forstår hva vi snakker om ) Smalahovet eller Smalahåvet... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 reker og oliven er noe dritt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg liker heller ikke reker. Liker ikke blåbær, blodpudding, fisk, blåskjell osv. Masse jeg ikke liker. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 tja.. mat man ikke spiser.. oliven smaker helt fælt! ansjos og mesteparten av fisk man får kjøpt. tomat vil jeg helst ha meg frabedt og løk.. usj! løk er roten til alt ondt! selvfølgelig bare når jeg ser at det er løk og kjenner konsistensen i munnen.. finmalt/hakket løk i mat går ann. løkringer eller biter.. usj. aldri! ren melk nytter heller ikke..selv om det er drikke da.. jah.. orker ikke nevne alt.. for jeg er så sinnsykt kresen=/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 GRØT ER NAMMENAMM! Har det på søndag her og jeg spiser meg stappmett.. (Tar somregel bare en banan og et stort glass melk før jeg skal ut og sykle litt over 1mil.) Gjør det hver søndag. LØK: Er godt på pizza. Ikke noe annet. Ren melk? Er det rett ifra kua eller er det vanlig lettekstra lettskummet melk? Melk er sunt og dermed god nok grunn til og drikke det. Smaker ikke gale heller. Bare synd man ikke slukker tørsten med det. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 LØK: Er godt på pizza. Ikke noe annet. Ren melk? Er det rett ifra kua eller er det vanlig lettekstra lettskummet melk? Melk er sunt og dermed god nok grunn til og drikke det. Smaker ikke gale heller. Bare synd man ikke slukker tørsten med det. melk som i all melk utenom sjokomelk og jordbærmelk? ikke no vanlig melkekartongmelk! usj! smaker bad! badbadbad! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 melk er ikke direkte vondt .. men det smaker ikke godt ... (melk rett fra kua smaker bedre enn den dritten man får fra tine..) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 LØK: Er godt på pizza. Ikke noe annet. Ren melk? Er det rett ifra kua eller er det vanlig lettekstra lettskummet melk? Melk er sunt og dermed god nok grunn til og drikke det. Smaker ikke gale heller. Bare synd man ikke slukker tørsten med det. melk som i all melk utenom sjokomelk og jordbærmelk? ikke no vanlig melkekartongmelk! usj! smaker bad! badbadbad! Melk er nammenamm! Ikke helmelk da. Synes det blir for tyktflytende. Drikker det meste av melk jeg. Yogurt er også namm. Melk rett ifra kua?? FFS! Det er noe skvip. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Merkelig nok er melk dritt godt noen ganger så er det plutselig ekkelt igjen. Melk om morningen før jobb er digg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå