Lungemannen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg spiser nesten alt. Det store unntaket er lungemos. Det smaker ubeskrivelig fælt, i tillegg til at det ser fælt ut. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 *Lungemannen hater lungemos* Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Mat med for mye ikokt stykker grønnsaker. Kjøtt skal være blodig, det er da det er godt. Kan jo ikke spise en sånn tør overkrydra sponplate. Endret 24. august 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg spiser det meste, men grøt (av noen slag) det fordrar jeg bare ikke!! Alltid hatet det, vil nok alltid være sånn oxo. Ikke noe stort tap Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mat som har gått ut på dato. Er jo ellers ting jeg ikke spiser, men jeg er ikke så kresen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det som ikke smaker godt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor kan de ikke lage fisk som er litt god liksom? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor kan de ikke lage fisk som er litt god liksom? :!: men uansett, prøv bakt laks. Utrolig godt! Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Pizza. synd på deg. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor kan de ikke lage fisk som er litt god liksom? Hater den reklamen, jeg virkelig hater den... Mat som har gått ut på dato. Vet... Om kvelden er melken drikkenes, men så. Midt på natten, slaget tolv sier det pling i kjøleskapet og melken blir sur... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Vet... Om kvelden er melken drikkenes, men så. Midt på natten, slaget tolv sier det pling i kjøleskapet og melken blir sur... Jeg drikker ikke melka dagen etterpå. Jeg tror grunnen er at jeg spiste en harsk dansk salamipølse eller noe for en del år tilbake, værste jeg noen gang har spist. Det må nok være grunnen. Endret 2. september 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Salami, liker det ikke. Spiser nesten alt annet. Og til dere som synes fisk er vondt? Da har dere nok bare spist fiskeboller i hvit saus (forøvrig en ting til jeg ikke spiser) Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fiskeboller! Joika boller! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) hvordan spises smalahåve? sitter man å pirker ut hjerne å slik? noe slikt hadde jeg aldrig smakt på.. uansett hvor godt det måtte være Endret 3. september 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alle typer grønnsaker på pizza, fks. ananas, paprika, løk og champinong (sopp)... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fårepølse, Baccalao, ting som har vært/er innvoller og mat som gir assosiasjoner til avføring.. Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det meste som er sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå