endrebjo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva er galt med smalahove? Har du smakt det? Hvis ikke, hvordan kan du da uttale deg om det er godt eller ikke? Blir som å spise en penis. Smaker sikkert nydelig, men det er fortsatt en penis. Den blir bare ikke god. Hva er forskjellen på å spise hodet på en sau og rumpen til en ku? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hm, noen som har lagt merke til at enkelte personer pleier åsuge ut "beinmargen" inne i sånne spedielle fiskebein (fra torsk eler noe). Æsj sier jeg bare. Samme med rogn Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Torsk i tomat Smaker som tomatpurre med sukker i Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rå fisk..mer crap kan det ikke bli Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Røkt peppermakrell på ei god brødkskive med majones er jo unektelig godt. Fins i de fleste butikker.. Ellers eter jeg alt som ikke blir for sært... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 All slags grønnsaker. Ukokt gulerot og potet går. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 *tenke* Øøøhhh... Er ikke sikker Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Spiser det meste utenom sopp, gammelost og paprika. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Torsk i tomat Smaker som tomatpurre med sukker i Det produktet har jeg aldri hørt om. Du mener ikke makrell i tomat vel? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Evt, så mener Hippie-Erlend Portugals nasjonalrett Baccalao. Et høyt ansett italiensk festmåltid, og norges prestisje-eksportvare gjennom århundrer. (Nam nam ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Baccalao er knall godt,så lenge man ikke kjøper den ferdig i butikken,jeg har værtfall aldri funnet en god baccalao i butikken. jeg HATER kokte grønnsaker Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Erter, kaviar, krabbe (innmaten) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Erter, kaviar, krabbe (innmaten) ELSKER det som er inni krabben!!! er faktisk en lokal sanger som har lagt en sang om det! Tønes - Liga du ikkje det som e inni krabben Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fisk (takler det bare ikke) Sopp (samme som fisk) Frukt og grønnsaker (allergisk mot ca alt) Sjødyr (se fisk) Wok (se fisk) Bønner (Æsj!) Rugbrød (se fisk) Insekter (se bønner) Usaklig blodig kjøtt (se fisk) Lakris (se bønner) Chilinøtter (se bønner) Sikkert enda mer, men er for trett til å skrive nå Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 1. Tørt kjøtt som lam og biff på standard norsk vis. Hvis jeg bestiller det på en kina-resturant er det en annen sak (da er det godt) 2. Lapskaus (Æsj) 3. Sardiner; Det smaker vondt og lukter enda verre 4. Mat fra Etiopia; Har prøvd det en gang, og da ble jeg delvis kvalt på grunn av alle beina som lå i kjøttet Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Grøt. Svisker. Erter. Hundekjøtt. Griselabber. osv. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg fant ut hva jeg nekter å spise... Bønner Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Erter, kaviar, krabbe (innmaten) Så du spiser da altså skallet på krabben? Tror du har misforstått, jeg. -KJ Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hmm, hva nekter jeg å spise.. Må være.. hmm.. Tror faktisk jeg liker alt mulig.. nei, det var wok.. men har jo spist det før.. så kan ikke si at jeg akkurat har nektet det før da.. så hva er det jeg virkeli nekter.. må være.. hmm.. nei jeg gir meg.. Edit: jo selvsagt liker jeg ikke visse mat, men jeg har smakt på dem og likte det ikke.. da vil det jo si at jeg ikke har nektet dem. Men å nekte å spise uten å ha smakt på'n kan jeg ikke komme på noe.. Vil prøve masse! Endret 24. august 2005 av kimman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Erter, kaviar, krabbe (innmaten) Så du spiser da altså skallet på krabben? Tror du har misforstått, jeg. -KJ Evt så liker han kun klørne noe som også underteknede gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå