Phone Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Pultost greiene så helt avskyelig ut. Hva er det? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gammelost og fisk på glass Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må si jeg sterkt missliker folk som ikke liker ditt og datt.Slike folk er jo helt umulige å gå ut å spise med. Feks. husker jeg en gang jeg, kusina mi og typen hennes skulle ut på Dolly's å ta oss en pizza. Begge disse er litt sære i matveien, og vi (dvs. de to) ble sittende i 45 minutter og krangle om hvilken pizza vi skulle spise. Det er da mulig å få delt opp en pizza i to (med tanke på fyll) på de fleste steder, og dere kunne jo også tatt to pizzaer. Når jeg spiser ute velger jeg heller hamburger, slipper å plage andre. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg rører ikke råtten mat, rått kjøtt eller enkelte ting fra fisk og dyr som innvoller, organer og blod. men "smala håve" liker du? Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva er galt med smalahove? Har du smakt det? Hvis ikke, hvordan kan du da uttale deg om det er godt eller ikke? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er galt med smalahove? Har du smakt det? Hvis ikke, hvordan kan du da uttale deg om det er godt eller ikke? Blir som å spise en penis. Smaker sikkert nydelig, men det er fortsatt en penis. Den blir bare ikke god. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Uansett som kommer fra sjøen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sjømat, spesielt fisk.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hmm, det var da svært mye folk ikke spiste her da! Skjønner ikke det jeg, men.. Er en ting jeg ikke spiser og det er sånn surstrøming, eller hva det nå heter... Ser jeg eller lukter det, så får jeg angst! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hmm, det var da svært mye folk ikke spiste her da! Skjønner ikke det jeg, men..Er en ting jeg ikke spiser og det er sånn surstrøming, eller hva det nå heter... Ser jeg eller lukter det, så får jeg angst! De fleste får kanskje ikke sjømat servert på en skikkelig og appetitelig måte. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hmm, det var da svært mye folk ikke spiste her da! Skjønner ikke det jeg, men..Er en ting jeg ikke spiser og det er sånn surstrøming, eller hva det nå heter... Ser jeg eller lukter det, så får jeg angst! De fleste får kanskje ikke sjømat servert på en skikkelig og appetitelig måte. Nå skal det sies at jeg forsåvidt spiser det som er av sjømat... men ikke surstrøming.. Endret 20. august 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva er galt med smalahove? Har du smakt det? Hvis ikke, hvordan kan du da uttale deg om det er godt eller ikke? det har jeg faktisk, syns ikke akuratt det var godt! men det værste er da utsende! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Selv er jeg litt skeptisk til: - Smalahove - Griselabber - Gravlaks - Surströmming Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Alt som er laget av SKITNE TRØNDERHUNDER!!! ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå