ludvig Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Alt som begynner på Blod.... , og Annanas Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ost(bortsett fra smeltet ost på pizza) hva er galt med ost da? Sikkert en eller annen dypt begravet psykologisk grunn til det. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Nå kom jeg på det. ROSINER! Hater det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ost (utenom på pizza), lever, blodpudding, sopp, snegler og diverse andre såkalte "delikatesser" Spiser ikke ost fordi: 1. Det smaker dritt 2. Når du tygger det blir den slimete og strimlet slik at det føles som meitemark! 3. Det er stivnet/myglet/råtten melk Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Blomkålsuppe. Definitivt blomkålsuppe! Smakte en bittebitteliten bit engang, holdt seriøst på å spy en halvtime etterpå. *ush* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Blomkålsuppe. Definitivt blomkålsuppe!Smakte en bittebitteliten bit engang, holdt seriøst på å spy en halvtime etterpå. *ush* det som er sååå digg :smile: NAMM! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg spiser aldri Mamma's forsøk på å overclocke en Grandiosa... *ÆSJ* Det hun gjør er å legge på mye "æsj-ost" og sånn krydder som også er "æsj"... Det smaker noe inn i h***ete vondt.... EDIT: Blomkålsuppe er faktisk digg... ja Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kina-mat! Det er for Kinesere... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kina-mat! Det er for Kinesere... Hvis ikke Kina-mat er godt, så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hva er galt med blodpudding?? NEI MAT = Vår-ruller eller hva det nå heter... FYSJ AV MEG Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hva er galt med blodpudding?? Blodpannekaker sier nå jeg, nam nam Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nåh jeg er temmelig kresen da. Like ikke lutefisk ( dårlig opplevelse), Erterstuing (vanlige trillerter funker fett) , Blodpudding muggost....osv. spiser fisk som bare det jeg. Nyfisket skrei med lever er noe av det beste jeg vet. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Lutefisk = ÜÜÜÜÜbergodt! Suppe = Tungvindt å få i seg. Kinamat = NAMME! Stekt lever i klumpete brunsaus = NO-GO-mat! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 tror enda ikke det er noe jeg har støtt på som jeg ikke får "tvinga" ned...(selv om "fisken" (og jeg bruker det navnet noe løst) i militæret var ganske grusom...) om det ikke akkurat er favoritten, så er det lite som regnes som "mat" som ikke går ned hølet....om det er gått ut på dato o.l., da blir det seff. annerledes, men jeg regner vel ikke med at det teller... edit: Den halvråe kyllingen vi fikk første dag i millitæret nekta jeg å spise...den ene siden var greit nok stekt, den andre siden var hvit og "gjennomsiktig", sånn passe blodig, og KALD! eeeeeeew sier jeg bare... Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 edit: Den halvråe kyllingen vi fikk første dag i millitæret nekta jeg å spise...den ene siden var greit nok stekt, den andre siden var hvit og "gjennomsiktig", sånn passe blodig, og KALD! eeeeeeew sier jeg bare... Nå er jo ikke militæret kjent for den beste maten da. Jeg fikk i hvert fall søppel mat under tjenesten Lenke til kommentar
do'h Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 grønnsaker, jeg hater alle grønnsaker den eneste grønnsaken jeg spiser er fersk gulrot, og når jeg sier jeg ikke spiser grønnsaker så mener jeg også tomater, jeg vet noen sier tomat er frukt men det er det ikke. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg klarer ikke smalahåve (hodet til en sau), torskehjerner, snigler, mark, larver, blodpuddinger av noe slag. Er ikke noe glad i supper heller. Av fisk klarer jeg ikke torsk og det aller verste er seifilet som kjøpes i dypfryste pakker i butikken. Noe så vondt skal du lete lenge etter! Ellers spiser jeg så og si alt eller det meste. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 kaviar og leverpostei. fysj å fy!! Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Spiser ikke: -lutefisk -hermetrisert mat (mat på bokser) -blodmat Lenke til kommentar
do'h Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 blod er ikke så ille, jeg spiser ikke blodpuding men bare blod, hemlig heten er å blande det med sprit, det er det de gjør når man får slange blod og galle, du smaker ikke blodet eller gallen, du smaker bare sprit.. Slange er ganske godt foresten, jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå