Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ost (utenom på pizza), lever, blodpudding, sopp, snegler og diverse andre såkalte "delikatesser"

 

Spiser ikke ost fordi:

1. Det smaker dritt

2. Når du tygger det blir den slimete og strimlet slik at det føles som meitemark!

3. Det er stivnet/myglet/råtten melk

Lenke til kommentar

tror enda ikke det er noe jeg har støtt på som jeg ikke får "tvinga" ned...(selv om "fisken" (og jeg bruker det navnet noe løst) i militæret var ganske grusom...)

 

om det ikke akkurat er favoritten, så er det lite som regnes som "mat" som ikke går ned hølet....om det er gått ut på dato o.l., da blir det seff. annerledes, men jeg regner vel ikke med at det teller...

 

edit: Den halvråe kyllingen vi fikk første dag i millitæret nekta jeg å spise...den ene siden var greit nok stekt, den andre siden var hvit og "gjennomsiktig", sånn passe blodig, og KALD! eeeeeeew sier jeg bare...

Lenke til kommentar
edit: Den halvråe kyllingen vi fikk første dag i millitæret nekta jeg å spise...den ene siden var greit nok stekt, den andre siden var hvit og "gjennomsiktig", sånn passe blodig, og KALD! eeeeeeew sier jeg bare...

Nå er jo ikke militæret kjent for den beste maten da. Jeg fikk i hvert fall søppel mat under tjenesten

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke smalahåve (hodet til en sau), torskehjerner, snigler, mark, larver, blodpuddinger av noe slag. Er ikke noe glad i supper heller. Av fisk klarer jeg ikke torsk og det aller verste er seifilet som kjøpes i dypfryste pakker i butikken. Noe så vondt skal du lete lenge etter!

 

Ellers spiser jeg så og si alt eller det meste.

Lenke til kommentar

blod er ikke så ille, jeg spiser ikke blodpuding men bare blod, hemlig heten er å blande det med sprit, det er det de gjør når man får slange blod og galle, du smaker ikke blodet eller gallen, du smaker bare sprit..

 

Slange er ganske godt foresten, jeg anbefaler det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...