thomassit0 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 lutefisk lukter helvete, det vil jeg aldri røre. blodpudding. smalahove, nei takk. fisk hvis ikke den er stekt og sånn. da er det litt godt noen ganger. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 skalldyr all slags pudding ALL slags julemat (-kalkun) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tror ikke det er plass til hele listen min i et innlegg. Er ekstremt kresen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har hittil berre funne to ting eg absolutt ikkje et igjen: Sushi og blodpudding Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 -Lungemos -Reker -Sjømat generelt Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Majones er en satans oppfinnelse... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 What? Majones er godt! Saltpølse, agurk og majones. Eller gulost, agurk og majones. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Merkelig nok er melk dritt godt noen ganger så er det plutselig ekkelt igjen. Melk om morningen før jobb er digg :smile: Pleier ikke og drikke det, men er jævlig godt til sjokelade varer. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hele artisjokk hjerter, hermetiske. Snickerskake Peanøtter Sjokolade Endret 17. juli 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nekter og spise fiskeboller i hvit saus og joikaboller... noe verre enn det finnes det nesten ikke! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg spiser IKKE: - Ymse paprika/løk-biter som har rota seg inn i maten.(Paprika på Pizza, hvorfor ikke bruke pulver?) - Tomat-suppe med kjøtboller fra Toro(?). smaker godt, men lukter særiøst dritt. - Ting med ekkel konsistens: Fett-strimler på biff etc. er sikkert mer, men det ligger dypt begravd i hjernen. Etter er litt graving: - Reker - (reservert) OT: Må bare få slenge med mat som er perfekt: -Den perfekte middag: Kokt ørret, poteter, sandefjord-smør og agurksalat - Perfekt sjokolade: Toffeeffe(Hvordan i h skriver man det?) og Ferrero Rocher. - Perfekte potetgull: Snack Chips, som dem endelig har begynt å selge i norge igjen. - Perfekt brus: DR. Pepper. Beklager for OT, men følte jeg måtte hjelpe folk å få igjen matlysten etter å ha lest alt det ekle i denne tråden. Endret 18. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Endel Fisk går ikke ned om det er rødlaks NEI TAKK. Blodpudding. Leverpostei er heller ikke godt. Smalahove. Og mange andre "Såkaldte Delikatesser" er heller ikke spisbart. Endret 17. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Fisk er faktisk godt Forresten dere som regner med fiskeboller som fisk er rare :\ Det meste smakes på og går ned.. Er en type dessert jeg ikke kommer namnet på som er pyton.. Ikke sikker på hva det heter.. Kommer vertfall aldrig ned Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Reker og advocado :yack: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kløbb (eller hva det nå enn heter) Har smakt det èn gang for mange år siden.. ALDRI MER! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Kan spare meg for smalahode. Ikke forde det smaker ekkelt eller noe men det er ekkelt når middagen ligger i kasterollen og ser på deg og flekker tenner. Ellers går alt på høykant. Endret 18. juli 2005 av perpyro Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Menneskekjøtt, selv om det kanskje er ganske godt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg spiser det aller meste. Unntaket må være levende dyr og alskens "delikatesser" i fjerne land. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Viss du liker menneskekjøtt veldig godt, men du slit med å få tak i nye reserver av det, prøv det menneskeligvennlige alternativet Hufu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå