Andreasfe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lammekjøtt klarer jeg ikke. Det samme gjelder sånn skalldyr-skjømat... Fisk var jeg imot før, men nå går det. Stekt fisk er greit det liksom.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Fiskekaker Fiskepudding Fiskeboller Lutefisk Lever Blodpudding Kaviar Rogn Majones Spekesild Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Og du kaller deg vestlending Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nåh, mat-produkter med most fisk i seg kan også jeg styre min begeistring for. Fiskepinner, fiskepudding, fiskekaker, fiskeboller, fiskegrateng.. blærk. Sushi, derimot, er nammelig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Rå fisk høres da ut. Faktisk ikke. Har smakt sushi, det er faktisk ikke så gal smak at deg gjør noe. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sushi er veldig godt. Spesielt når den er laget i Kina. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmm, jeg spiser fiskeboller, grateng og hele gjengen, men liker det gjør jeg ikke. Kanskje det er på tide å smake på sushi? Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lammekjøtt klarer jeg ikke. Det samme gjelder sånn skalldyr-skjømat... Jeg elsker begge av de tingen du ikke spiser! Men noen ting kan jeg ikke fordra, det er: Hest Kokt Torsk <--- Går faen ikke nedpå med spade eller øks og Tunfisk-Pizza <---- Fikk det på av ei lokal kjerring på Malta, første og absolutt siste gang! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg spiser som regel det meste av fisk, stekt ål er digg. Lenge siden jeg spiste det sist da men. Kokt torsk også. MEN... når jeg kjenner bein i fisken o.l så mister jeg matlysten totalt. Potetsalat klarer jeg ikke lenger, fått nok av det. Egg også er veldig godt, men når du får eggeskall i kjeften og knasker bare mister jeg totalt matlysten da også. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hva slags mat nekter du å spise? alt av nestlé. edit: men jævelskapen de lager går kanskje ikke under "mat". Mer farlig-avfall-de-lurer-mange-til-å-spise. Endret 12. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Sånn ekkel soppeting -> sånn som nesten smaker snegle, hehe Champignogn eller noe slikt tuddelvas Endret 12. oktober 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sånn ekkel soppeting -> sånn som nesten smaker snegle, heheChampignogn eller noe slikt tuddelvas Bra forklart feddy Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Sopp, steinbittburger, linsestuing, får i kål, ertestuing, lungemos, leverpostei, pølse med sennep eller ketchup, majones, smør, kebab, mc donalds cheesburger(Ser ut som brunost, bare at den er litt gulere), lutfisk, sild, makrell i tomat, soppsuppe, løk suppe, sølvløk, kremost, fretyrsteikt blekksprut, kokt snegle, lungemos, sushi, stekt aspargis(diett middag), joika kaker, blopudding, kråkeboller, sel, kval, krabbe, rekar, hummar, muslinger, paprika, mel-kaker, ostesnitsel. Oppdateres når jeg kommer på mer. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg spiser faktisk det meste av mat... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eneste jeg nekter å spise er * McDonalds * Løksaus * Fårikål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå