Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Snigel går ikkje ned. Basta. Elles et eg det aller meste. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jau, det har eg. Var på klassetur der me steikte snigel og kamskjell på bål ved stranda. Var ikkje godt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 *ser nedi søppelbøtta og blir frista til å spy* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jau, det har eg. Var på klassetur der me steikte snigel og kamskjell på bål ved stranda. Var ikkje godt. Det er faktisk ikke så ille Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Blåskjell er i alle fall litt godt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Rabarbragrøt. Onde minner fra SPIS MATEN DIN GUTT tiden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jau, det har eg. Var på klassetur der me steikte snigel og kamskjell på bål ved stranda. Var ikkje godt. Det er faktisk ikke så ille Det er godt. Seneglene er litt vansklig å spise, og lite mat. Men kamskjell er godt. Er skikkelig digg å steike kamskjell på flate steiner på ett svaberg. De er perfekt når de løsner fra skallet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Blomkålsuppe. Denne matretten ble snytt ut av djevelens eget nesebor. Makan til forferdelig mat eksisterer ikke Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Lungemos, fårikål og mesteparten av den fete maten som ender opp på middagsbordet rundt juletider :| Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 GRØT!!!!!! Uannsett hva slags type grøt jeg spiser så klarer jeg det ikke! Jeg blir kvalm av det! Har aldri spist det, ikke engang babygrøt! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 snegler er jo ikke så værst da.. smaker som kylling Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Rabarbragrøt. Nam!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg spiser alt unntat oplagt ekle ting som testikler o.l.... Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg spiser egentlig det meste, men akkurat bønner det går bare ikke, de bare smuldrer opp til en ubestemmelig guffe før man skal prøve å svelge det, noe som går heller dårlig iom at alt henger igjen i munnens mer eller mindre kronglete rom. Også fleskepølse, DET er ekkelt. Liker heller ikke makaroni og spagetti sammen (uansett hva dere sier; det smaker ikke likt!!) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lever, snegler, sur agurk og røbetter nekter jeg å ete. Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 - Erter (suppe) - Krabbe, reker ol. - Uer, kokt sei (fisk) - Sennep - Appelsinjuice med fruktkjøtt.. + masse mer som jeg ikke husker akkruat nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå