Ol'H Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ting med veldig ulik konsistens... hater f.eks når kjøttpålegget plutselig knaser, tenker med en gang på hva slags ug og bug gilde har puttet i pålegget mitt nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Spiser så og si alt... Men måtte helst det i en periode, pga arbeid Anyways; det jeg ikke klarer er erter... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Blodpudding/pølse, rosenkål og erter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Suppe. Jeg HATER suppe! Er sikkert noe mer jeg misliker også, men jeg har vel fortrengt det. Jeg bare hater de familiemedlemmene som kommer med følgende uttrykk: å så god suppe, og den gode krafta da! (skvipvannet/fettet de råtne grønnsakene ligger i) Hater også fisk. Kokt fisk...men strumaen har enda ikke komt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Spiser egentlig det meste. Kommer faktisk an på humøret.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Alt som ikke er spiselig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det glemte jeg.... surkål Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det glemte jeg.... surkål helt enig, klarer ikke surkål. Bare lukta av den kan ødelegge hele jula Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Spinat er noe av det vondeste som finners. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Spiser så og si alt Det jeg holder meg litt unna er all mat med et navn som begynner med blod, og forskjellige typer fisk. Edit: Var en leif ute og gikk Endret 8. oktober 2004 av Keejay Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Får-i-kål... Hele greia er bare kvalm Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Så å si alt her og. Får i meg det meste, selv om alt ikke er like godt. Kokos er æsj dog. Det er noe galt med den smaken. Diverse typiske "norske" grønnsaker – eller i hvert fall sånn vi nordmenn pleier å spise – er ikke særlig nytbart forresten. Blomkål og brokkoli f.eks. Men alt går ned som sagt. Nesten. Jeg spiser forresten opp maten jeg får i den grad det er mulig. Det hjelper kanskje ikke sultende barn i Afrika noe, men jeg synes det er uetisk å kaste hele tiden. Tar etter mams og paps. Endret 8. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er litt som sanoj_20 tror jeg, det er veldig få ting jeg nekter å spise. Jeg liker ikke surkål særlig godt, men det er jo ikke totalt bannlyst av den grunn. Ting jeg unngår å spise er blodpudding og lungemos, pga. de ekle ingrediensene... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fiskeboller i kvit saus Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Som jeg kanskje nevnte tidligere så takler jeg ikke grønn spagetti, altså da med spinat smak. Blomkål har jeg ikke noe i mot, men blomkål suppe blir man bare kvalm av etterhvert. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 en ting: sukat, slikt makkverk dei skal ha inni bakverk og slikt.. er ikkje glad i rosiner heller for den del... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Sjømat generelt. EDIT: Og paprika, erter og 'sjampinjång' Endret 9. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 fisk, det smaker "dårlig ånde". Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Marsipan Blir kvalm bare ved tanken. Er vel ikke under kategorien mat, heller en søtsak, men smaker som sagt pyton Edit: En liten skrive leif ute og gikk der ja Endret 9. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Huff, marsipan klarer ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå