danilovic Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hele spørsmålet i denne tråden er jo "Hva nekter du å SPISE". Hva har da det andre med saken å gjøre i det hele tatt???? Hva har det med saken å gjøre at man da må ha smakt noe for å ikke like det og dermed nekte å spise det? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Seriøst sosohal og Thea, vil nødig blande meg inne men -> EO Fuck'ing D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hun som provoserte meg til å fortsette. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hun som provoserte meg til å fortsette. Jeg provoserer deg til å slutte Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Argh, etter i dag skal jeg aldri drikke ferdiglagd sjokolademelk... Den var GAMMEL!!!!!! *brekke seg* Heller ikke agurk... Gammel den også. YUCK! Endret 23. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Argh, etter i dag skal jeg aldri drikke ferdigkjøpt sjokolademelk... Den var GAMMEL!!!!!! *brekke seg* Du klarte vel å drekke den opp før du fant ut av det ? Beste sjokolademelken er den 0,5 flasken på glass... Mmmmmm... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Argh, etter i dag skal jeg aldri drikke ferdigkjøpt sjokolademelk... Den var GAMMEL!!!!!! *brekke seg* Du klarte vel å drekke den opp før du fant ut av det ? Beste sjokolademelken er den 0,5 flasken på glass... Mmmmmm... Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water. Var sånn deilig og klumpete Som får meg til å tenkte på en ekkel vits... "vet du hva likheten er å ha mensen og spise yougert? Du vet aldri når klumpene kommer" Bon appetitt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water. Var sånn deilig og klumpete Som får meg til å tenkte på en ekkel vits... "vet du hva likheten er å ha mensen og spise yougert? Du vet aldri når klumpene kommer" Bon appetitt Flaks for deg at jeg ikke spiser nå! Ellers kunne du ha ventet deg.... Noe jeg heller aldri kommer til å spise er suppe med kameratens klipte kjønnshår på toppen... Jeg satt og så på en kompis spise det uten at jeg sa noe. Jada, jeg er slem. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vel, var veldig tørst.... Tenkte "Ah, deilig sjokkomelk"..Tok en stor slurk, svelget og kastet opp automatisk. *frysninger av å tenke på det* Heretter: Only water. Var sånn deilig og klumpete Som får meg til å tenkte på en ekkel vits... "vet du hva likheten er å ha mensen og spise yougert? Du vet aldri når klumpene kommer" Bon appetitt Flaks for deg at jeg ikke spiser nå! Ellers kunne du ha ventet deg.... Noe jeg heller aldri kommer til å spise er suppe med kameratens klipte kjønnshår på toppen... Jeg satt og så på en kompis spise det uten at jeg sa noe. Jada, jeg er slem. Yummy Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Russetiden så fant vi en kasse Øl som hadde stått 5 år på hytta, vi spylte den med haytrykksspyler og pussa av rusten på korkene, satt den på govlet i Russebilen og ventet på at fulle russ var frekke og "stjal" øl... LOL ... lurerpå hvordan det gikk med dem... Kassa ble tømt samma kvelden. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan ikke fatte at det er så mange som ikke spiser sjømat. Må være fordi dere en gang i barndommen har fått servert dårlig fisk. Svært lite som er så godt som fersk torsk med lever og rogn. Var til og med en i tråden her som ikke spiste reker??? Hvordan er det mulig??? For meg høres dere ut som en gjeng bortskjemte fjortisser Til informasjon så er fiskesuppe noe av det beste jeg vet... Men her var det snakk om hva man nekter å spise, så da kommer det kun fram de som ikke liker sjømat.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg spiser ikke lam/sau, erter og veldig mye annet...jeg har smakt på erter da. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg takler rett og slett ikke rødbeter, tyttebær syltetøy og ertestuing Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Oliven. Soltørkede tomater Rekesalat (spiste for mye av det en gang, og etter det har jeg ikke kommet i nærheten av det. Litt synd egentlig, siden pappas rekesalat var min favoritt før Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 "Påssåsup", eller posesuppe som det heter på bokmål. Det meste fra Toro er bannlyst. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Spiser alt egentlig! Untatt Blodpudding.. det er f*** det verste jeg har smakt. Jeg spiser ikke Lakris heller. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Verste bumpen jeg har sett på lenge... *glise* Mitt gamle brukernavn er jo til og med med i tråden Endret 8. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Reker, oliven og klippfisk. Selv om det styggeste jeg har smakt, uten tvil er klippfisk kokt i vørterøl. Herregud så usanselig stygt det var. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg hater reker og andre skalldyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå