covah Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt... Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det? Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vannmelon! Spyr bare jeg lukter det... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 fårikål og skalldyr er avskyelig. surkål må føyes på lista.erter og. lutefisk også. og appelsinskall. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt... Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det? Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt? Nei. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt... Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det? Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt? Good point Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) liker ikke nakkekoteletter eller juleribbe, fårikål eller sånt... gennerelt er jeg i stuss med en god del rent kjøtt... men feks pølser og kjøttboller og sånne skvismixgreier som jeg kaller det går greitt... Altså rent, ekte kjøtt spiser du ikke. Men dersom man tar alle avfallsproduktene fra dyret(fett, brusk, bein + annet avfall), maler det opp og stapper det inn i en tarm, DA spiser du det? Er det bare jeg som syns det er UTROLIT sprøtt? Endret 21. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg spiser ikke blodpudding og det jeg har sagt før, men har du smakt Snikkers kake? Det er genialt. Hører vel ikke akkurat i denne tråden men måtte si det! Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) hva jeg ikke vil spise? bonner!!!!! jeg spiser ikke bonner eller boner!!! eller fet rent fet, aldri i livet.... maa rette opp noe... Endret 21. desember 2003 av zeronz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tja, liker ikke nugatti som har tørket, eller vannet som er på toppen av noen nugatti bokser, ellers så er fisk høyt på lista mi... Frister heller ikke med bakgårdskatte... er så mye egentlig Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) jeg kan ikke fordra sopp og alt som har med sopp å gjøre. mora mi prøver å late som om det ikke er sopp i mat hun lager for å få meg til å like det. det funker aldri.... jeg kan kjenne den myke ,(og ufordragelige) smaken av gummilignende sjampignon med en gang jeg tygger i det og det smaker like forferdelig hver gang spesielt sjampignon er den aller verste selv om jeg ikke har smakt alle. Endret 21. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 annen mat jeg ikke liker maa vil vare rottene ting, rottene epler, og annen mat. Rottent smor er ikke noe...... nei takk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 purre, løk, medisterkaker/pølser, rødbeter, sjømat(untatt tunfisk), frikaseèr, flesk, poteter uten saus, alle mulige stapper, ertesuppe osv Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) for min del spiser jeg omtrennt alt bortstett i fra blekksprut, smalahove og pizza grandiosa.... edit: og ting som har gått ut på dato, eller har tatt en eller annen skade Endret 22. desember 2003 av tipp-ex Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg glemte å nevne avføring.. det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg glemte å nevne avføring.. det liker jeg ikke. For å si man ikke liker noe, må man ha smakt det, så da regner jeg med du har smakt avføring? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Å fysj da.. nei.. men jeg har luktet det.. holder det? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 For å si man ikke liker noe, må man ha smakt det, så da regner jeg med du har smakt avføring? Det er en drøy påstand men liker ikke alt man ikke har smakt bare fordi man ikke har smakt det? Jeg tror heller lukta, utseendet, hvor det kommer fra osv, spiller mer inn på valget hans. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 For å si man ikke liker noe, må man ha smakt det, så da regner jeg med du har smakt avføring? Det er en drøy påstand men liker ikke alt man ikke har smakt bare fordi man ikke har smakt det? Jeg tror heller lukta, utseendet, hvor det kommer fra osv, spiller mer inn på valget hans. Jeg spiser yoghurt som lukter oppkast, men den er dritgod. Så for meg så gjelder ikke sånne regler i hvert fall. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 For å si man ikke liker noe, må man ha smakt det, så da regner jeg med du har smakt avføring? Det er en drøy påstand men liker ikke alt man ikke har smakt bare fordi man ikke har smakt det? Jeg tror heller lukta, utseendet, hvor det kommer fra osv, spiller mer inn på valget hans. Kanskje candyfloss har som filosofi at man må smake på alt, før man gir en dom.. er forsåvidt enig i det.. men å spise en levende kokoslarve f.eks. er ikke noe jeg vil teste, for jeg vet jeg kommer til å brekke meg allikevel.. btw kokoslarve eller hva det heter er sånne tykke hvite larver som man spiser i robinson konkurranser og fear factor osv.. rimelig ekkelt når man må tygge av hodet først og spytte det ut, for så å spise larven.. så legg den til lista mi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå