el_torro Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg hoster egen mailserver, og er idag på utkikk etter en ISP som tilbyr en eller flere faste IP-adresser med støtte for RDNS (PT-record) for reversert oppslag mot domenet. Dette er et privat domene med kun 5 mailadresser som mottar *lite* epost (maks 50 stk pr dag). Er det noen norske tilbydere der ute? Jeg har et enkeltmannsforetak som jeg kan bestille gjennom, men er ikke interessert i å betale mer en inntil 600 NOK pr mnd. På forhånd takk! Edit: jeg befinner meg i Oslo-området. Endret 9. mars 2011 av el_torro Lenke til kommentar
Gr@nitt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg hoster egen mailserver, og er idag på utkikk etter en ISP som tilbyr en eller flere faste IP-adresser med støtte for RDNS (PT-record) for reversert oppslag mot domenet. Dette er et privat domene med kun 5 mailadresser som mottar *lite* epost (maks 50 stk pr dag). Er det noen norske tilbydere der ute? Jeg har et enkeltmannsforetak som jeg kan bestille gjennom, men er ikke interessert i å betale mer en inntil 600 NOK pr mnd. På forhånd takk! Edit: jeg befinner meg i Oslo-området. Deaktiver RDNS. Som regel fornyes DHCP leasen med samme IP adresse hvis modemet er aktivt. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kalles ikke PT men PTR record btw fleste bedrift abo. har dette. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 NGT er de eneste såvidt jeg vet som tilbyr dette til privatkunder, hvis du bestiller fastIP med subnet. Ellers er dette noe de aller fleste bedriftsabonnement også har. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Merk, vanlig når du får et subnet blir det PA i RIPE. slik at de står på ditt navn i ripe om noen søker på IP adressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå