Gå til innhold

HJELP, får ikke bilde!

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem... jeg kjøpe docking til galaxy taben min i sta og prøvde og koble den til tven, men så fant jeg ut at jeg måtte ha en mini-HDMI til HDMI overgang, men det fant jeg da, så jeg kobla den til, men på tven så kommer det at jeg har kobla til men ikke noe signal. Hva kan jeg gjøre for å få bilde?

Venter ivrig på svar :D

Takker på forhånd :)

Tven er forholdsvis ny hvis det har noe å si :)

EDIT: Prøvde på en mye gamlere tv, der funker den, men den forsvinner nesten med en gang. hvis jeg er kjapp og setter på en film så funker det bra liksom, og bilde er drit dårlig, skikkelig uklart. men vil helst at den skal funke på hd tven..

Endret av heimsvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite problem... jeg kjøpe docking til galaxy taben min i sta og prøvde og koble den til tven, men så fant jeg ut at jeg måtte ha en mini-HDMI til HDMI overgang, men det fant jeg da, så jeg kobla den til, men på tven så kommer det at jeg har kobla til men ikke noe signal. Hva kan jeg gjøre for å få bilde?

EDIT: Prøvde på en mye gamlere tv, der funker den, men den forsvinner nesten med en gang. hvis jeg er kjapp og setter på en film så funker det bra liksom, og bilde er drit dårlig, skikkelig uklart. men vil helst at den skal funke på hd tven..

Ny TV: Har du valgt rett inngang? Hvis ja... sjekk igjen :D

Gammel TV: Har du en slags skjermsparer som slår seg inn etter en stund?

Lenke til kommentar

Ny TV: Har du valgt rett inngang? Hvis ja... sjekk igjen :D

Gammel TV: Har du en slags skjermsparer som slår seg inn etter en stund?

Ny TV: Har nok valg riktig, siden når man kobler til HDMI så kommer det opp, jeg kan bare velge mellom de tinga som er kobla til og det er bare tvboksen og HDMI som jeg har :p

Gammel tv: har skjermsparer etter en stund men det er bare blå skjerm. hvis jeg kobler den til så funker det men hvis jeg er inne på en app og trykker hjem knappen så bare forsvinner det, og oppløsninga er helt sykt dårlig, blei utrolig skuffa der as.

Lenke til kommentar

På min Galaxy S mobil må jeg inn på innstillinger-->skjerm-->TV-ut så sette en hakke på TV-ut. Nå vet jeg ikke hvordan det er med Galaxy tab med HDMI, men regner med at det er det samme.

Jeg kan gå inn på Instillinger -> Skjer - TV-ut eller no -> så kan jeg velge mellem 'PAL' eller 'NTSU'(hvis jeg husker riktig).. men det har ikke noe å si hva jeg velger..

Endret av heimsvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...