Gå til innhold

Et ganske bra skytespill?

Anbefalte innlegg

Operation Flashpoint 2 er også et godt alternativ, mye mer realistisk enn Cod og battlefield.

OP Flashpoint2 var jo en gedigen skuffelse mye lat mans jobbing, men de hadde jo noe på gang men alt for mye slurv med gameplay mekanikker først og fremst.

OFP2 er et elendig spill, jeg slutta å spille da pistoler ikke var ekte semi auto, det var bare for mye for meg å takle, det er for gameplay basert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte BF2, og anbefaler A.V.A. Valuta for pengene! (det er gratis :whistle: )

Søk det opp, det er et kjempefett skytespill!

er ikke A.V.A slik at du kjøper våpen for penger du tjener på spillet, også har du det i en "SPESIELL" Tid! (f.eks. kjøpe ett våken i 20 dager)

Lenke til kommentar

Det er bra det er gratis, men at å få penger/credits i spillet, så du etter en tid kan kjøpe ting som kan gjøre deg bedre ispillet, gjør det nesten som call of duty.

Eneste store forskjell er vel at det bare varer en liten tid mens i call of duty, crysis 2, og nesten alle andre mp spill man betaler for har men evig.

Lenke til kommentar

Jeg likte BF2, og anbefaler A.V.A. Valuta for pengene! (det er gratis :whistle: )

er ikke A.V.A slik at du kjøper våpen for penger du tjener på spillet, også har du det i en "SPESIELL" Tid! (f.eks. kjøpe ett våken i 20 dager)

Nei, du tjener "euro" som du kan kjøpe våpen permanent for om du ønsker.

Du kan også kjøpe credits for ekte penger, men det er ikke anbefalt med mindre du kun vil se bedre ut :)

Lenke til kommentar

Nei, du tjener "euro" som du kan kjøpe våpen permanent for om du ønsker.

Du kan også kjøpe credits for ekte penger, men det er ikke anbefalt med mindre du kun vil se bedre ut :)

Og det eneste du oppnår med det er å kanskje like characteren din bedre, og/eller "distrahere" fienden om h*n blir veldig lett tiltrukket pixelerte saker.

Lenke til kommentar

Og det eneste du oppnår med det er å kanskje like characteren din bedre, og/eller "distrahere" fienden om h*n blir veldig lett tiltrukket pixelerte saker.

Altså;

"BLING! LOOK AT MY COOL BERET!"

"ARGH! My eyes, I'm blinded by awesome!"

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...