Gå til innhold

Et ganske bra skytespill?

Anbefalte innlegg

Homefront = tro kopi av MW2 men med Bad Company kjøretøy.

Tro kopi av Mw2? Njaaaa. Homefront har Battle Points, som er utrolig mye bedre enn Killstreaks i CoD. Homefront har også Battle Commander, som er moro å spille :) Ellers så.. Ligner det vel litt på Mw2.

Mente grafikk og "følelsen" når du løper rundt, ligner veldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MOH er langt bedre enn ALL COD spillene

Skam deg.

Nå må du passe deg litt her, MoH er ikke bare Medal of Honor som ble utgitt i 2010.

Medal of Honor er en serie som har eksistert i over 10 år og som strekker seg fra 2. verdenskrig til moderne tid.

Jeg er enig med Gunfreak at MoH er mye bedre enn cod serien.

De fikk en liten nedtur på siste spillet men det skal ikke sette en stopper for hele serien.

Når jeg tenker på det så kan jeg anbefale Medal of Honor allied assault, ganske gammelt med det funker fjell! Airborn også.

Airborne er et dritt spill, mer wolfenstain 3d enn medal of honor, det er faktisk bare 2 MOH spill jeg virklig liker pacific assault og det nyeste Medal of Honor, resten er ikke noe serlig.

MOH er langt bedre enn ALL COD spillene

Skam deg.

Nå må du passe deg litt her, MoH er ikke bare Medal of Honor som ble utgitt i 2010.

Medal of Honor er en serie som har eksistert i over 10 år og som strekker seg fra 2. verdenskrig til moderne tid.

Jeg er enig med Gunfreak at MoH er mye bedre enn cod serien.

De fikk en liten nedtur på siste spillet men det skal ikke sette en stopper for hele serien.

Når jeg tenker på det så kan jeg anbefale Medal of Honor allied assault, ganske gammelt med det funker fjell! Airborn også.

Er også klar over at MoH er mer en ett spill, men mener uansett at Call of Duty serien er bedre. MoH er veldig bra, ikke forstå meg feil, men jeg synes bare CoD er så mye mer actionpakket.

Har riktignok ikke spilt noe særlig MP (den er vel død nå?), men har spilt igjennom allied assault sp, og frontline, helt til det kom en bug så jeg havna i et hus og ikke kom ut så jeg raga.

COD er det samme spillet hver gang, evig spawning af fiender med mindre du flytter deg frem over, fienden løper også bare inn i siktet ditt, det blir ekstemt kjedelig etterhvert, og som sagt, våpen følelsen er elendig.

Lenke til kommentar

Våpenen følelsene er ikke de beste nei, men evig spawning av fiender?? Nei, ikke egentlig. Selv om du er har drept 30 fiender så kommer de ikke tilbake, men det er forsatt masse raketter som treffer bakken og sånt. De ter slikt i krig. Hjalp ikke å drepe 30 personer i 2. VK. heller slik at krigen var over. Nærmere noen millioner + masse sivildrap ;)

Lenke til kommentar

Alle Sammen, husk på at spillet skal være gratis...

Eller så skader det kanskje ikke at jeg piratkopere det :innocent:

Du kan ikke pirat kopiere det. Ett av kriteriene dine var at det skal være multiplayer, da må du ut med cash. Eller du kan selvfølgelig gå for ett gratis spill, men ikke forvent samme kvalitet som for eksempel CoD.

Lenke til kommentar

Alle Sammen, husk på at spillet skal være gratis...

Eller så skader det kanskje ikke at jeg piratkopere det :innocent:

Du kan ikke pirat kopiere det. Ett av kriteriene dine var at det skal være multiplayer, da må du ut med cash. Eller du kan selvfølgelig gå for ett gratis spill, men ikke forvent samme kvalitet som for eksempel CoD.

MW2 er jo multiplayer, og jeg har piratkopiert det :D

(noen som vill ha det,send melding IKKE kommentar..)

PS: noen andre spill?

"Multiplayer"

noen som kan lage liste over top 5 eller top 10 ?:D

Endret av EternityViruz
Lenke til kommentar

Tror ikke diskusjon.no ledelsen liker at dere snakker om piratkopiering så jeg forslår at dere IKKE gjør det.

Med mindre man kommer med en step-by-step guide pleier de å gi faen. Men mulig det ikke er samme med l4r5. Han er noe nazi.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje de gjør det men så burde dere ikke snakke om det i det heletatt. Regler er regler.

Og mens jeg er i mitt lille humør så foreslår jeg at du ikke utaler deg om andre medlemmer.

Gjør hva jeg vil jeg.

Lenke til kommentar

Folkz, ikke gå offtopic her. Lag deres egen lille samtale og vent på svar i innboksen dere ;)

Hvis du vil ha spill son ligner litt på COD som er gratis så er det vanskelig å finne noen, men jeg vet om et gratisspill som i hvertfall ligner på BFBC2 som jeg skrev over Battlefield Play4Free. Den er i beta ennå (tror jeg). På det første kartet har de bare kjøretøy på bakken, mens på kartet Oman (det kartet jeg spilte på sist. Vet ikke om det har kommet noen flere), på det kartet har de jagerfly.

Synes det er morsomt å kjøre fly. Mye er likt der. Kjøretøy, måten man liksom spiller på osv.

Men det er gratis :)

(Men ofc er BFBC2 bedre)

Men hvis du gidder å bruke penger og klarer å vente litt så kan du jo kjøpe Battlefield 3. Heftig grafikk.

Eller du kan vente til November og kjøpe Call Of Duty Modern Warfare 3 (håper det) som sikkert har fin grafikk. Har ikke kommet noen offisielt info om den siden det forsatt er en stund til den komer, men tipper det kommer info om et par måneder.

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint 2 er også et godt alternativ, mye mer realistisk enn Cod og battlefield.

OP Flashpoint2 var jo en gedigen skuffelse mye lat mans jobbing, men de hadde jo noe på gang men alt for mye slurv med gameplay mekanikker først og fremst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...