EternityViruz Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hei har lyst til å prøve ut noen nye skytespill, etter å ha spillet Call of duty, og Battlefield seriene! noen som har noen gode tips; skal være: Multiplayer(Online) Bra Grafikk Ligne litt på Call of duty FPS + Skal IKKE koste å spille slik som World Of Warcraft(WOW) / SKAL være gratis Takk Endret 10. mars 2011 av EternityViruz Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) (Snart kommer Battlefield 3. Heftig grafikk og i November kommer det antagligvis et nytt COD spill. Trolig MW3, men ikke bekreftet av verken Activision eller IW.) Men Medal of Honor skal da være veldig bra. Har ikke spilt det, men det har et godt rykte på seg. Endret 9. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Homefront = tro kopi av MW2 men med Bad Company kjøretøy. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Crysis, Crysis Warhead kommende Crysis 2 anbefaler jeg sterkt!! Sykt herlig grafikk, man tar på forskjellige attachments på våpnene on the fly med lydempere, forskjellige scopes osv Leke rundt med cloak, strength, speed, armor!! Endret 10. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (Snart kommer Battlefield 3. Heftig grafikk og i November kommer det antagligvis et nytt COD spill. Trolig MW3, men ikke bekreftet av verken Activision eller IW.) Men Medal of Honor skal da være veldig bra. Har ikke spilt det, men det har et godt rykte på seg. Hvilken tulling har gitt MoH godt rykte? Multiplayeren er ELENDIG. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (Snart kommer Battlefield 3. Heftig grafikk og i November kommer det antagligvis et nytt COD spill. Trolig MW3, men ikke bekreftet av verken Activision eller IW.) Men Medal of Honor skal da være veldig bra. Har ikke spilt det, men det har et godt rykte på seg. Hvilken tulling har gitt MoH godt rykte? Multiplayeren er ELENDIG. Ja mutiplayeren er elendig. Men resten synes jeg er litt bra. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvilken tulling har gitt MoH godt rykte? Multiplayeren er ELENDIG. Ja mutiplayeren er elendig. Men resten synes jeg er litt bra. Helt enig, MP er ræva, SP er ganske bra. Crysis 2 som sagt kommer ut om 1 uke, toern er som å spille CoD med Nanosuit. Brink kommer ut i Mai, ser veldig lovende ut. Firefall kommer ut i slutten av året, en stund til det men det ser nais ut det også. Bulletstorm kom ut for noen uker siden, har ikke prøvd det enda, men SP har jeg hørt er bra, MP, ikke så veldig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 En ting jeg hater med cod er noobtubere. Det er jævla feigt. Tror ikke de selv hadde likt å blitt tuba -.- Men det er også campere der, men da er det bare endre game mode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Du har Counter-Strike: Source, bare multiplayer, lag mot lag, mediumstore maps. Bra multiplayer der våpenene ikke er overpowered, samt. du har ikke perks osv. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Homefront Cs MoH Metro 2033 ( Ingen MP) 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (Snart kommer Battlefield 3. Heftig grafikk og i November kommer det antagligvis et nytt COD spill. Trolig MW3, men ikke bekreftet av verken Activision eller IW.) Men Medal of Honor skal da være veldig bra. Har ikke spilt det, men det har et godt rykte på seg. Hvilken tulling har gitt MoH godt rykte? Multiplayeren er ELENDIG. Ikke enig, kjøpte MOH i går og falt helt for spillet, MP er ikke perfekt men mye mye mye bedre enn COD, lyden i MP er helt sykt bra. Våpen følelsen er også tusenganger bedre enn i cod spillene, som ikke har noe våpen følelse i det hele tatt. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) (Snart kommer Battlefield 3. Heftig grafikk og i November kommer det antagligvis et nytt COD spill. Trolig MW3, men ikke bekreftet av verken Activision eller IW.) Men Medal of Honor skal da være veldig bra. Har ikke spilt det, men det har et godt rykte på seg. Hvilken tulling har gitt MoH godt rykte? Multiplayeren er ELENDIG. Ikke enig, kjøpte MOH i går og falt helt for spillet, MP er ikke perfekt men mye mye mye bedre enn COD, lyden i MP er helt sykt bra. Våpen følelsen er også tusenganger bedre enn i cod spillene, som ikke har noe våpen følelse i det hele tatt. Du burde prøve Battlefield: Bad Company 2. Det er skikkelig spill. God våpenfølelse? Vel, veldig gode våpner ja. Kan jo enkelt no-scope en fiende tvers over kartet med pistol.. (mulig det er litt forbedret nå, lenge siden jeg spilte.) Likte både open og closed beta veldig godt, men da jeg prøvde fullversjon fikk jeg lyst til å bruke spillet som ved. Men det eneste spillet det har skjedd med til nå, er Raven Squad. OG: Ikke generaliser alle CoD spillene. Antar og håper du mener MW2/BO, men CoD4 er "CoD" også! CoD1->4 spiser MoH til frokost. WaW er greit spill, men blir noe kjedelig i lengden. Endret 23. mars 2011 av FBI21 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (Snart kommer Battlefield 3. Heftig grafikk og i November kommer det antagligvis et nytt COD spill. Trolig MW3, men ikke bekreftet av verken Activision eller IW.) Men Medal of Honor skal da være veldig bra. Har ikke spilt det, men det har et godt rykte på seg. Hvilken tulling har gitt MoH godt rykte? Multiplayeren er ELENDIG. Ikke enig, kjøpte MOH i går og falt helt for spillet, MP er ikke perfekt men mye mye mye bedre enn COD, lyden i MP er helt sykt bra. Våpen følelsen er også tusenganger bedre enn i cod spillene, som ikke har noe våpen følelse i det hele tatt. Du burde prøve Battlefield: Bad Company 2. Det er skikkelig spill. God våpenfølelse? Vel, veldig gode våpner ja. Kan jo enkelt no-scope en fiende tvers over kartet med pistol.. (mulig det er litt forbedret nå, lenge siden jeg spilte.) Likte både open og closed beta veldig godt, men da jeg prøvde fullversjon fikk jeg lyst til å bruke spillet som ved. Men det eneste spillet det har skjedd med til nå, er Raven Squad. OG: Ikke generaliser alle CoD spillene. Antar og håper du mener MW2/BO, men CoD4 er "CoD" også! CoD1->4 spiser MoH til frokost. WaW er greit spill, men blir noe kjedelig i lengden. Jeg har spillt alle COD spilltene og BC2, og ja BC2 er et mer komplett MP spill, større brett bedre tenkt ut osv. Men jeg syns MOH er langt bedre enn ALL COD spillene, cod har en egnen feel jeg ikke liker, våpene har ingen følelse, lydene er tamme, våpene føles ut som laser våpen og ikke våpen som bruker krutt. MOH har to store feil, borsett fra combat missions er brettne for små, og random spawn points er kjedelig, var bra i 97 men hører ikke til i 2010-2011, det blir bare rotete, men fremdles har mye det mye mye morsomere når jeg spiller MOH hardcore enn jeg noen gang hadde da jeg prøvde noen av COD spillene på nett. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 MOH er langt bedre enn ALL COD spillene Skam deg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) MOH er langt bedre enn ALL COD spillene Skam deg. Nå må du passe deg litt her, MoH er ikke bare Medal of Honor som ble utgitt i 2010. Medal of Honor er en serie som har eksistert i over 10 år og som strekker seg fra 2. verdenskrig til moderne tid. Jeg er enig med Gunfreak at MoH er mye bedre enn cod serien. De fikk en liten nedtur på siste spillet men det skal ikke sette en stopper for hele serien. Når jeg tenker på det så kan jeg anbefale Medal of Honor allied assault, ganske gammelt med det funker fjell! Airborn også. Endret 23. mars 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 MOH er langt bedre enn ALL COD spillene Skam deg. Nå må du passe deg litt her, MoH er ikke bare Medal of Honor som ble utgitt i 2010. Medal of Honor er en serie som har eksistert i over 10 år og som strekker seg fra 2. verdenskrig til moderne tid. Jeg er enig med Gunfreak at MoH er mye bedre enn cod serien. De fikk en liten nedtur på siste spillet men det skal ikke sette en stopper for hele serien. Når jeg tenker på det så kan jeg anbefale Medal of Honor allied assault, ganske gammelt med det funker fjell! Airborn også. Er også klar over at MoH er mer en ett spill, men mener uansett at Call of Duty serien er bedre. MoH er veldig bra, ikke forstå meg feil, men jeg synes bare CoD er så mye mer actionpakket. Har riktignok ikke spilt noe særlig MP (den er vel død nå?), men har spilt igjennom allied assault sp, og frontline, helt til det kom en bug så jeg havna i et hus og ikke kom ut så jeg raga. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hehe. Smaken er som baken, den er delt! Lenke til kommentar
RemiJB Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Homefront = tro kopi av MW2 men med Bad Company kjøretøy. Tro kopi av Mw2? Njaaaa. Homefront har Battle Points, som er utrolig mye bedre enn Killstreaks i CoD. Homefront har også Battle Commander, som er moro å spille Ellers så.. Ligner det vel litt på Mw2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå