AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Vi skal nå ha en periode med egentrening på skolen, i fire uker. Har noen tips til øvelser jeg kan gjøre? Skal konsentrere meg om å forbedre kondis, utholdenhet i push-ups og sit-ups/ planken, og diverse styrke. Skal få maksimal forbedring. Tips? Vi har gym to dager i uken. Har tilgang på dumbbels med tilsammen 30kg hjemme, de kan jeg bruke en tredje dag om nødvendig. Hvor mange dager i uken kan jeg kjøre 4x4 intervaller? Og hvor ofte skal jeg trene utholdenheten Tenker f.eks å kjøre 4x4 en gang hver uke, men dag to i uken der jeg skal forbedre utholdenheten i nevnte øvelser pluss forbedre styrken min, der sliter jeg med å finne noe å gjøre. Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Sjekk treningsdelen på forumet, kan desverre ikke hjelpe deg nå, men flere der kan ' Hvorfor anonym? Endret 9. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tipper det funker å kjøre 4x4 ja, i tilleg til annenhver dag tar du armhevinger/ crunches, og miks det med styrketrening med vekter på magen/ bryst. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg, og flere andre jeg kjenner, sov. Bare husk å skrive på arket at du gjorde noe. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kansje lurt å legge til alle baseøvelsene? Lærere liker sånnt Ta en titt i "treningsforumet". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg, og flere andre jeg kjenner, sov. Bare husk å skrive på arket at du gjorde noe. Vi må møte opp i timene. Vi får ikke gå på treningssenteret/ jogge i skogen/ parken.... Kansje lurt å legge til alle baseøvelsene? Lærere liker sånnt Ta en titt i "treningsforumet". Crunches/ pushups og sånn? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Emnet flyttes til "Trening og kosthold". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå