EternityViruz Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei lurer på om noen av dere har noen tips om et "spille navn" til meg? liker xMad litt "fjortis" , så jeg trenger noen etter xMad eksempel: xMad Loading , eller noe, hehe! noen tips? Tusen Takk PS: Jeg har tittet på noen generatorer for slikt men finner bare tull dær! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) xMadManx? xMadKillerx? xMadOwnerx xMadViruzx xMadShitx xMadSkillsx xMadSkillzx Dette var det jeg fant på i farta, men du kan godt adde til tall elelr noe slikt: f.eks. xMadSkillz10x hvis navnet xMadSkillzx er i bruk. Endret 9. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 XxMadUber1338SkilzOfSuperiorOwnagexX 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Haha, er du på'n igjen? :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1278284&st=240 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Lurer på om noen av dere har noen tips om et "spille navn" til meg? Finn et nick/navn som passer deg og din spilletype kanskje? Mange gode nick å velge imellom, selv liker jeg litt originale nick. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvorfor ikke xMad_Xstreme Eller Madnic2000 (Hørtes faktisk ut som navnet på en støvsuger) Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Må bare spørre trådstarter, er du straight-edge? For hvis ikke så ser jeg ikke hvor X'n kommer inn i bildet. Endret 10. mars 2011 av H4nk Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Må bare spørre trådstarter, er du straight-edge? For hvis ikke så ser jeg ikke hvor X'n kommer inn i bildet. Må jo ikke ha noe med det å gjøre. Ser jo kult ut det da. Har sett mange tusen på cod og andre spill som har et gamer navn som starter med x. Betyr ikke at de er straight-edge(er) de da. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det ser absolutt idiotisk ut spør du meg. Så hvis alle de tusen har det, så må det jo være kult, men det gir jo mening det, flott tankegang Mr. 1 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 sier du bare fordi du kaller deg selv xDestiny10x på PSN ;P hehe.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 sier du bare fordi du kaller deg selv xDestiny10x på PSN ;P hehe.. ja, + 100k andre personer på PSN og boter runescape så at det var 22 stykker med et navn som starter med x som var logga på og 16 med x som ikke var logga på. Og da jeg lagde navnet visste jeg ikke hva straight-edge var en gang Det er som å si at jeg er engelsk fordi jeg klarer å snakke det Jeg tror ikke mer enn 70% av de en gang er straight-edge. Kanskje ikke 90% priosent er det, og jeg tror ikke de fleste vet hva det er heller Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 X er ett generelt symbol for straigt-edge, så det er ikke det samme som engelsk, og kan ikke sammenlignes i den forstand som du skrev ovenfor her. Uansett, on-topic. Finn noe orginalt, noe ikke flere hundre andre har allerede. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) x i nick osv, er bare idiotisk. Som oftest de barnslige ungene som ikke gjør annet enn i å preke i mikrofonen konstant og klage som f når de blir drept som har slike navn som "xNoEkEwLtx Jeg er også imot masse små og store bokstaver om hverandre og binde/understreker. EDIT: Selv valgte jeg Kn0tM4n Oversatt fra norsk (Knute Mann), som er det fornavnet og mellomnavnet mitt sammen betyr. Skulle helst hatt KnotMan, men det var opptatt på Steam, og jeg liker å ha samme navn de fleste steder. Endret 10. mars 2011 av Knut Knudsen 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 x i nick osv, er bare idiotisk. Som oftest de barnslige ungene som ikke gjør annet enn i å preke i mikrofonen konstant og klage som f når de blir drept som har slike navn som "xNoEkEwLtx Jeg er også imot masse små og store bokstaver om hverandre og binde/understreker. EDIT: Selv valgte jeg Kn0tM4n Oversatt fra norsk (Knute Mann), som er det fornavnet og mellomnavnet mitt sammen betyr. Skulle helst hatt KnotMan, men det var opptatt på Steam, og jeg liker å ha samme navn de fleste steder. lol. kunne man ha endret navnet på PSN hadde jeg gjort det. slik jeg har gjort på forumet Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 lol. kunne man ha endret navnet på PSN hadde jeg gjort det. slik jeg har gjort på forumet Det er ikke poenget, du sa jo at x'(er) i navnet er "kult". x'er og z'er i nack osv oser bare av "fjortis". Og virker ganske useriøst. Så lenge det ikke er ett ord som opprinnelig inneholder en x eller en z da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) lol. kunne man ha endret navnet på PSN hadde jeg gjort det. slik jeg har gjort på forumet Det er ikke poenget, du sa jo at x'(er) i navnet er "kult". x'er og z'er i nack osv oser bare av "fjortis". Og virker ganske useriøst. Så lenge det ikke er ett ord som opprinnelig inneholder en x eller en z da. Jeg forstår at det er kult å ha det. Har jo hatt det selv før. Men synes det blir for gammelt for meg nå. Endret 10. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 BTW: Da er vel Xbox også sånn Straigt edge Lenke til kommentar
EternityViruz Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 BTW, jeg skal bruke navnet på xbox og pc til call of duty, and aldre skypespill, men helds ikke noe xZxQuicKSc0pexZx Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 men samma det. er man sånn fjortis og har "x" i navnet sitt er det vel ikke noe galt i det. Og det er heller ikke noe galt i å ha en "x" i navnet selv om man ikke er fjortis. Mennesker er forskjellige vettu Og ja, gamer navn trenger ikke nødvendigvis å være seriøse ller bety noe spesielt. Det er bare for å representere deg selv. En unik ID bare du har Nesten som en IP adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå