hannis-91 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kjøpte akkurat snes emulator til htc dhd, men hvordan får jeg tak i spillene " supermario bros 3"! og hvordan legger jeg de inn? en guide PLEASE:)? Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Etter et par tastetrykk på google, fant jeg denne siden. Men skal være forsiktig med å diskutere dette, da det kan bli ansett som "Hjelp til bruk av piratkopiert vare" som ikke tolereres her på forumet :-) Edit: Pga at siden jeg linket til, ikke tar en krone betalt for nedlasting, er det vel å se på som piratkopierte spill. Edit2: Super Mario Bros 3 er for NES, ikke SNES. Endret 10. mars 2011 av kretuk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Super Mario All Stars til SNES inkluderer både enern, toern, treern og en liten duppeditt som heter lost levels eller noe slikt. Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Så roms til pc funker til mobil? når jeg kobler mobilen til pc så får jeg opp en masse mappper. la inn en rom i "Download" mappen men fant ikke filen inne på tlf :S Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 ROMs til PC funker til mobil ja, i alle fall SNesoid. Når du åpner emulatoren lar den deg bla på telefonens mappestruktur Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg prøvde akkurat SNESoid med Super Mario All start.. Det funker helt til man skal begynne å spille, da hopper den tilbake til hovedmenyen... Prøvde bare super mario 3 da. Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 jeg prøvde akkurat SNESoid med Super Mario All start.. Det funker helt til man skal begynne å spille, da hopper den tilbake til hovedmenyen... Prøvde bare super mario 3 da. hvor la du inn rom'en? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 hakke peil, lastet den ned fra drop-boxen min, og når den var ferdig spurte telefonen hvilket program jeg ville åpne .zip filen i, valgte da bare Snesoid. Den ligger vel sikkert "download" eller "dropbox" eller noe sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå