NeEeO Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei, Jeg har 3-4 windows old filer, som bruker mer en enn halvparten av hele diskplassen..Går ikke ann å slette dem tar timevis. Mulig å slette dem på en annen måte? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Går ut i fra at det er mapper du snakker om...du kan slette uten å få dem i papirkurven. Høyreklikk på papirkurven og velg fjern... (se bilde) Da blir filene slettet øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Går ut i fra at det er mapper du snakker om...du kan slette uten å få dem i papirkurven. Høyreklikk på papirkurven og velg fjern... (se bilde) Da blir filene slettet øyeblikkelig. sånn som du sa. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Det jg får opp er : Og jeg mener disse mappene: Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Buuuuuuuuuuuuuump* Lenke til kommentar
Toad Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Last opp bildet av errormeldingen på nytt du, det funker ikke. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Endret 11. mars 2011 av Noreply Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja du så på bildet mitt...er jo bare å velge at filene slettes direkte, så slipper du kanskje unna. Hvorfor har du installert Windows 7 så mange ganger da? Og kanskje ikke helt ekte Windows ? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Ja du så på bildet mitt...er jo bare å velge at filene slettes direkte, så slipper du kanskje unna. Hvorfor har du installert Windows 7 så mange ganger da? Og kanskje ikke helt ekte Windows ? Men da sletter jeg hele ACER mAPPA Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nei det gjør du ikke, men du velger at NÅR du sletter filer fra c: så blir de slettet direkte. Om du hadde lest hva det sto, så hadde du visst dette. Les en gang til på mitt bilde, og skjønn at det står det samme hos deg bare på engelsk: Etter du har valgt dette alternativet, så må du slette windows.old mappene. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Nei det gjør du ikke, men du velger at NÅR du sletter filer fra c: så blir de slettet direkte. Om du hadde lest hva det sto, så hadde du visst dette. Les en gang til på mitt bilde, og skjønn at det står det samme hos deg bare på engelsk: Etter du har valgt dette alternativet, så må du slette windows.old mappene. Trykker på ok...så blir vindet borte..og det skjer ingenting. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Trykker på ok...så blir vindet borte..og det skjer ingenting. Fjern filene ETTER de er slettet UTEN å flytte dem til papirkurven. Alt du gjør her er å velge at filene du sletter IKKE går via papirkurven, som er det som TAR TID hos deg. Som jeg skrev i posten over...etter du har valgt dette MÅ du slette mappene som du gjorde før. Men nå blir mappene slettet direkte, og legger seg ikke i papirkurven din. Om du ikke skjønner dette, anbefaler jeg deg å formatere hele maskinen din, og legge inn Windows på nytt, så blir mappene borte vet du.... Endret 12. mars 2011 av myhken Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Yay funka, Diskplassen økte drastisk. Takk, du vil nå bli addet i signaturen min. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå