raezion Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 jeg ser etter en ny CPU kjøler. har sett på denne: Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Kjøler jeg lurte på om noen vet om det følger med kjølepasta på denne. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mest sannsylig sitter det allerede fast et lag med kjølepasta på den. Men det hjelper å bruke Arctic Silver heller da dette er noe av det beste du kan bruke. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 er det mulig å få vekk kjølepastaen som allerede sitter på? jeg har ikke isopropanol, slik det sto på hardware.no sin pc-bygg guide Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det stemmer at isopropanol er det beste du kan bruke, men alkohol (helst over 60%), rødsprit, lynol og lignende funker. Isopropanol kan du kjøpe på en bensinstasjon, biltema, mekonomen eller lignende til billig penge. Jeg vil anbefale Isopropanol av den grunn at den ikke etterlater seg noe hinne som igjen gir mindre varmeoverføring. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 ok takk, angående kjøleren, er den god eller dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå