b-real Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 The creators of HALF-LIFE are warming up to the idea of turning their best-selling PC video game into a feature film. Today's Variety has a story hyping the notion of a HALF-LIFE movie. The timing of the piece makes sense, with Valve set to release HALF-LIFE 2 this fall and undoubtedly earn many more millions. The thing is, and what Variety fails to mention, is that Valve had been contemplating turning HALF-LIFE into a movie a number of years ago. We know of one negotiation between the company, a film producer, an Oscar-winning special effects man and a major Hollywood studio that fell apart before contracts could be signed. Does Valve now believe the time is finally right for a Hollywood deal to be struck? Link Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hadde vært kult med en skikkelig film. Kevin Spacey i hovedrollen, Robert Zemeckis som regissør. En eller annen genial screenwriter som skriver scriptet. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Kevin Spacey hadde faktisk passa veldig bra Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Nei, ser for meg Edvard Norton som gordon freeman lurer på om filmen hadde blitt skummel, håpe ikke det trur filmen hadde blitt skikkelig elendi, en helt normal vitenskapsmann som Plutseli tar opp kampen mot onde skapninge fra verdensrommet. Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Nja, Gordon er da ikke en "helt normal vitenskapsmann" =D Og håper virkelig de lager en bra film ut av dette, blir interessant å se hvordan romvesene blir. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Nei, ser for meg Edvard Norton som gordon freeman lurer på om filmen hadde blitt skummel, håpe ikke det Jeg ser det for meg. Hadde passet ganske bra egentlig, men tviler på at norton ville ha gått med på å spille i en slik film. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ed norton hadde vært genial! spacey er vel litt for gammal til å spille Freeman...var ikke gordon 32 eller no? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nja, Gordon er da ikke en "helt normal vitenskapsmann" =D Og håper virkelig de lager en bra film ut av dette, blir interessant å se hvordan romvesene blir. "...blir interessant å se hvordan romvesene blir" Det er jo ikke sikkert er det?! At filmen kommer altså?! Lenke til kommentar
do'h Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg hoper at han som spiller Gordon er ukjent og lingner på Gordon, men de andre skuerspilleren kan være kjente, som Kevin Spacey i kjikelsen til dressmanen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Han som jobber på Spaceworld Amanda ligner mye på Gordon. Skummelt mye. Ed Norton hadde også passet bra. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Filmen hadde blitt bra om man ikke fikk se noen romvesener, bare litt hint her og der, om at noe hadde gått galt i et forsøk eller no, og at filmen hadde for det meste basert seg på at en hemmelig gruppe fra den amerikanske hæren skulle utrydde alle som arbeidet på den laben, for å hindre at de fikk pratet om det feilaktige eksperimentet til resten av verden. de må ikke kødde det til Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vil ha de samma alien'sa som går igjen i filmene.. "hunder" og head-crabs osv. Kunne også vært digg at filmen baserte seg på steder du kjenner igjen. Altså, steder som er henta fra filmen. Men det jeg frykter at det kan bli veldig mye løping/plaffing. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kanskje de kunne laget filmen slik som Final Fantasy, det hadde vært fet. Lenke til kommentar
Xyrus Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vel, en annen ting kunne jo vært at filmen var på sidelinja, som f.eks Blue Shift. og vi bare fikk se litt til Gordon. en vinkel kunne jo vært den vanlige proamerikanske Grunt vinkelen. viss filmen kommer, så gleder jeg meg sinnsykt, er enig i det, Håper de ikke kødder det til. John Woo har jo en del gode "amunisjonsfestivalfilmer" som The Rock, og Broken arrow Go Half-life Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kanskje de kunne laget filmen slik som Final Fantasy, det hadde vært fet. Ja. det hadde blitt ganske stilig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Vel, en annen ting kunne jo vært at filmen var på sidelinja, som f.eks Blue Shift. og vi bare fikk se litt til Gordon. en vinkel kunne jo vært den vanlige proamerikanske Grunt vinkelen. viss filmen kommer, så gleder jeg meg sinnsykt, er enig i det, Håper de ikke kødder det til. John Woo har jo en del gode "amunisjonsfestivalfilmer" som The Rock, og Broken arrow Go Half-life lol, hvis du syns The Rock og broken Arrow var "ammunisjonsfestivalfilmer", har du ikke sett nok John Woo filmer... lei deg "Hard boiled", the Killer eller "Once a Thief" <- kanskje ikke såå mye i denne, husker ikke, men de to andre iallefall...krem filmer alle uansett Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe, tenk dere Arnold Schwarzenegger som Gordon Freeman... lol Lenke til kommentar
Shadow~Fox Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Half-Life kunne blitt en veldig bra film om de gjorde det ordentlig. Det er jeg 110% enig i. Kanskje de skulle gjort noe som "resident evil", eller noe liknende. ("resident evil" var jo drit bra). Eller kanskje de skulle gjort den mer som en skrekk film i en retning av "28 days later", som jeg syns var ganske skemmende. Uansett jeg gleder meg til Half-Life 2, og håper de gjør en innsats med filmen. (hvis den kommer seff) Peace out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå