FuzzFuet Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tenkter jeg sulle ta en runde med BF BC2, men finner ingen servere med folk.. Jeg har ingen filtre på og finner 50 servere totalt, men ingen som spiller Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Tydeligvis ingen på BF forumet heller Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Prøvd å logge inn-ut ja? Var et par ganger jeg også fikk opp nesten ingen servere, men å logge inn på nytt gjorde susen. Brannmur blokkerer ikke BC2 heller antar jeg? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Prøvd å logge inn-ut ja? Var et par ganger jeg også fikk opp nesten ingen servere, men å logge inn på nytt gjorde susen. Brannmur blokkerer ikke BC2 heller antar jeg? Jepp, ingen brannmur blokkerer og prøvde to ganger, får prøve til igjen i kveld Hvilke servere er populære i Norge forresten? Endret 10. mars 2011 av RamboEinar Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) TV2 er fin Battlefield.no er jo også et alternativ, men ikke like mange folk der. Endret 10. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå