EternityViruz Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Overskriften sier alt! jeg syntes at det blir litt vanslig og si hva jeg trenger hjelp til, så jeg lagde en video på ca 40 sekunder, slik at dere kan se det PS, ikke si (hva er så vanskelig og forklare dær da)! + i video'en skrev jeg på engelsk, på begrun av at noen engelske folk jeg kjenner kjennom skype skulle prøve å hjelpe meg, men klarte det ikke Takk till de som hjelper meg/ og de som prøver VIDEO: http://tinypic.com/r/168iqfk/7 og refresheren er til gaiaonline , en kompiss som ville ha det , vet ikke hvorfår men Endret 9. mars 2011 av EternityViruz Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Legg til en timer som trigger hvert 5. sekund og når den trigger så kaller du refresh()-metoden til webbrowserkontrollen din. Lenke til kommentar
EternityViruz Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Legg til en timer som trigger hvert 5. sekund og når den trigger så kaller du refresh()-metoden til webbrowserkontrollen din. hvordan lager jeg en start og stopp knapp da? slik av den kan starte og refreshe og stoppe det Endret 21. juni 2011 av EternityViruz Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Legg til en timer som trigger hvert 5. sekund og når den trigger så kaller du refresh()-metoden til webbrowserkontrollen din. hvordan lager jeg en start og stopp knapp da? slik av den kan starte og refreshe og stoppe det timer.Start(); timer.Stop(); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå