mr-niceguy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 jeg har tenkt å skjøpe brukt ipad 1 eller ipod fra ebay eller finn.no men på ebay er det billigere så la oss si at jeg skjøper den fra ebay må jeg betale mva selv om jeg skjøper den fra privat person?? og hva med en forhandler? hjertelig hilsen mr.nice Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 ja det var jo veldig god svar men fant ut vis varen koster under 1000 og selger går med å merke den som gave så slipper jeg mva, problemet er bare at ipaden koster over 2000 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det var faktisk et VELDIG godt svar, i og med at du kan fylle inn varegruppe, varens verdi og frakt og få summen automatisk utregnet for deg. Vær litt høfligere mot de som hjelper deg på forumet, ellers risikerer du å ikke få flere svar når det er noe du lurer på. 4 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja du må betale toll, mva og sikkert relativ dyr frakt hvis det er fra usa. Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 være høflig,skal huske det neste gang enyways takk til alle som har svart har bestemt meg for å vente til ipad 2 kommer, har hørt at den er veldig nice, går det an å bruke programmerings språk på ipaden eller de andre som buker google sin system. programmet jeg mener er da python eller matlab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå