Gå til innhold

Xperia X10, htc desire eller nokia n8?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha en ny tlf, og vurderer disse:

Xperia x10 pga prisen, android, 8MP kamera, stor skjerm. Bra i tester.

Nokia N8 pga 12MP kamera, prisen er ok, stor skjerm, dog noe forskjellige meninger i tester.

HTC Desire pga prisen, OK kamera og android. Bra i tester.

Vanskelig bestemme meg!

Vet HTC Desire HD er lurt, men dyrere....

Noen tips??

Har i dag Sony Ericsson Satio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xperia er en gammel telefon med gammelt os, ikke til å anbefale.

HTC Desire en en konge bra mobil, men ville heller valgt den oppgraderte versjonen som heter Desire S.

N8 er RÅÅÅÅ! Men bruker et gammelt og døende os.

Hvis multimedia er tingen ville jeg gått for N8.

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

Hovedsak for meg er kamera, derfor N8! hehe

Desire S selges ikke hos chess.no, kun desire, desire Z og desire HD samt esire mocha....

Men xperia har jo android? Bedre enn min Satio, vil jeg tro? Hmm

Lenke til kommentar

Bruker selv N8 og er storfornøyd. Jeg må si jeg ikke helt forstår hvorfor alle klager på "utdatert" OS. Jeg har selv prøvd iPhone og byttet etter 2 mnd til HTC Hero. Også her var jeg misfornød og kjøpte Nokia N8 da den kom ut. Telefonen er ikke spesielt rask og Ovi-store har ikke så mye man skulle ønske, men ønsker du en telefon for media er valget helt klart N8 for meg ihvertfall. Selv fikk jeg også nok av spill og tull og tøys til 10kr her og 50kr der både fra appstore og android market :) Angry Birds kommer jo til Nokia også så hva mer trenger du? :p

Lenke til kommentar

Jeg har selv HTC Desire, og er storfornøyd!

SEX10 (pun intended) kan du glemme. Den vil du ikke ha.

N8 har det beste kameraet, så hvis kameraet er det definitivt viktigste for deg, så kjør på. Du kjøper da en telefon på en "døende" plattform, men du kan ta fine bilder ihvertfall.

Personlig ville jeg ha valgt Desire.

Lenke til kommentar

Hva mer er bra med desire da? :)

N8 har det beste kameraet, så hvis kameraet er det definitivt viktigste for deg, så kjør på. Du kjøper da en telefon på en "døende" plattform, men du kan ta fine bilder ihvertfall.

Lenke til kommentar

Har du selv N8? Hva med apps og den biten, det frister litt med HCT (Android), men er Nokia også bra der nå?

Men ellers da, hva mer kan du si om den?

Nokia N8 har enormt bedre kamera. men er det alt eventuelt?

Stor skjerm, bra os og rask! Ikke minst billig for tiden :p

Nokia har hdmi, filming med 720p. Hvis multimedia er greien, så er dette en så MYE bedre mobil!

Lenke til kommentar

men hvordan er den nokia butikken egentlig? lignende som android maerket og iphone apps etc?

I forhold til min satio da med symbian, hvordan er den?

Hva med htc desire?

Jeg har Desire, det er en genial telefon som er drit kjapp når du surfer på internett, stor og klar skjerm, Genial musikkspiller, jeg bruker telefonen som mp3 spiller hver dag. Eneste negative er vel kameraet og batteritiden. Batteriet holder en 3 dager for meg med bruk av mp3 hver dag. Sammenligna kameraet på desire og kameraet på den nye ipod touchen idag, Desire var klart dårligere, men helt greit.

Sorry for rotete innlegg.

Lenke til kommentar

Har du selv N8? Hva med apps og den biten, det frister litt med HCT (Android), men er Nokia også bra der nå?

Der er ikke Nokia i nærheten, og forskjellen vil bare bli større og større. Nokia sitt OS (Symbian) er gammeldags og døende, og Nokia går snart over til Windows Phone istedet. Tvilsomt at det kommer veldig mange nye apps til Symbian iforhold til Android.

Nokia N8 har fin hardware, bra kamera, enkelte finesser som HDMI og USB, men et OS som på mange måter er veldig gammeldags og tungvindt. Bra byggekvalitet.

X10 kan du glemme først som sist. Sitter med en utdatert utgave av Android og vil ikke bli oppgradert videre. Eneste bra med denne telefonen er stor skjerm og bra kamera.

Desire er en fin og stabil telefon. Rask (uten laggproblemer som f.eks Samsung Galaxy S har), brukbar skjerm (større enn N8, mindre enn X10), bra brukergrensesnitt i HTC Sense (subjektiv mening selvsagt, men veldig mange er enige i dette). Minuset er et kamera som ikke er spesielt bra og lite internminne.

Som tidligere nevnt så ville jeg sett på den nye Desire S, som er omtrent som den "gamle" Desire, bare med mer internminne, litt raskere hardware og nytt utseende. Incredible S kan også vurderes, det er mye samme som Desire S, men med større skjerm og bedre kamera.

Lenke til kommentar

Android, htc sense, veldig kjapp, stabil som fy, god byggekvalitet, god musikkspiller, and the list goes on :)

Lenke til kommentar

Hva med LG Optimus X2? Noen som kjenner til denne?

Android, htc sense, veldig kjapp, stabil som fy, god byggekvalitet, god musikkspiller, and the list goes on :)

Lenke til kommentar

Hva med LG Optimus X2? Noen som kjenner til denne?

Bortsett fra kamera, så er det sannsynligvis den beste mobilen som finnes i skrivende øyeblikk.

Lenke til kommentar

Sliter med åbestemme meg...hehe

syns desire HD virker kul da, fin og helt grei! Hmmm

Og LG'en er jo ikke ute enda....

Samsung galaxy S da, noen meninger?

To kjerne prosessor kontra enkelt kjerne. Bedre skjerm. HD video. Bedre kamera. Mulighet til å slå av LG sitt grensesnitt og kjøre kun android. Hdmi osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...