AKIversen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei, jeg ønsker å kjøpe et nytt headset til for å høre på musikk. Og jeg tenker på Koss portapro men kanskje et som er litt bedre på å holde lyden inne. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hvor mye er du villig til å betale? Hva skal hodetelefonene brukes med? (Eks. laptop, DAP, PMP, ipod, mobil...) Skal det være ca. samme størrelse som PortaPro, eller kan det være større? PortaPro er ikke egentlig spesielt god med tanke på lydkvalitet og lydbilde, så jeg ville heller valgt Sennheiser PX 100. Endret 9. mars 2011 av Meh. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er villig til å betale opp imot 300,- så det er ikke snakk om noe superheadset. Den skal brukes til laptop og mobil. Helst sammestørrelse. Har PX 100 grei isolasjon da? Skal ikke spille på full mokking, men vil kunne ha litt trøkk uten at alle hører det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har ikke PX 100 selv, men jeg vil tro isolasjonen er nokså lik som PortaPro. Den kan muligens være en smule bedre, men det vet jeg ikke. Hodetelefoner av den typen og størrelsen og prisklassen er ofte ikke like godt isolert som f.eks. in-ear propper eller klokker. Men det er kanskje ikke noe alternativ med f.eks. propper i stedet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Først og fremst, for guds skyld skriv hodetelefon, ikke headset. Headset har mikrofon Jeg har selv hatt PX100 og de isolerer bedre enn Porta Pro. PX100 har heller ikke den overveldende bassen som ødelegger resten av lysbildet. Hvis du legger til et par hundrelapper og kjøper AKG 518 så er det mye lyd i forhold til pris Endret 9. mars 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Har hatt 2 propper tidligere og det ene var bra men ble ødelagt veldig fort AKG K 315 og det andre var ipod øretelefoner. Liker mye bass så det første var ganske etter min smak Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) SENNHEISER HD-218 http://www.dustinhom..._prisguide_1761 Har de selv. God lyd! Endret 9. mars 2011 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har brukt mine PX100 i flere år nå, kjempegod lyd. Er ikke noe bassmonster, men det forventer man ikke av sånne pads heller. For masse bass må man ha en lukket hodetelefon eller propper. Men det er ikke noe vits på toget eller ute blant folk syns jeg. Greit å høre LITT av hva som skjer rundt seg også. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Tror kanskje jeg går for AKG 518, siden jeg hadde en ganske grei opplevelse med AKG K 315 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Anbefaler å prøve 518 før du kjøper. Det er gode hodetelefoner for sitt bruk og pris, men klemmer svært hardt rundt hodet. For øvrig lurt å kjøpe LE-versjonen om du ikke må ha helsort farge, da unngår du tre meter med ledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå