Solaar Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Konklusjon: 2x borefest av noen kamper. 180min jeg aldri får tilbake Åååh så bitter. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) For øvrig en glimrende kamp av Spurs, helt etter planen. Milan gikk fem på og trodde vi skulle angripe fra start til begynnelse men Harry lurte alle trill rundt og vi fullførte det Arsenal forsøkte igår. Skuffende kamp av våre antatt beste spillere, herlig at Sandro står frem som banens beste, a star in the making? Endret 9. mars 2011 av Solaar Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bitter? På hva? Som anglofil håpet jeg naturligvis at Tottenham skulle gå videre på bekostning av en itai. Tottenham er vel i grunn det eneste engelske laget (foruten Newcastle) jeg kan huske at jeg ikke har noe hat-forhold til i europacupen. Klart jeg ikke liker spurs (kjøpekulturen) men noe mer er det ikke i "bitterheten" du snakker om. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noe må vi da få lov å bruke alle pengene vi får av dere på. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Siden svaret ditt var et illevarslende dårlig forsøk på å være vittig svarer jeg likegodt deg, min favoritt jøde, seriøst. Nå har det seg slik, lillegutt, at Tottenham har brukt mer netto enn Man Utd (siden PL ble til i 1992) og det til tross for at klubben din har hentet inn en forsvinnende liten brøkdel av de samme inntektene og har liten eller ingen suksess (prispenger) å slå i bordet med. Hvordan har det seg til? Hmmm. Så kan vi selvsagt regne på inflasjon og andre verdiendringer, men faktum er at i moderne tid er det Tottenham som bruker masse penger og ikke Man Utd. Likevel syter de liljehvites (kremt... mindre kreative supportere, jamfør sanghefte) over at "de store slemme bare lykkes fordi de har penger buhu" mens det rett over gata finnes er visst rødt eksempel på at man ikke må dope seg som Marco Pantani for å lykkes. Ja, jeg tenker på Arsenal, deres storebror i Londons gater. Oi, mobilen varsler, jeg må sjekke at jeg ikke svei pizzaen i ovnen! Oh snap, one nill to the gameboy Endret 10. mars 2011 av Game 7 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Og det blir kanskje mere penger på Tottenham i sommer. Hirr hirr. Et par av spillerene deres kan være klare til å ta steget opp til en skikkelig klubb Neida, skal ikke hoverere men jeg tror noen av spillerene hadde hevet oss Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hadde vært morsomt om Barcelona tok tittelen i år - først Inter, så Barca for Zlatan. Må være tungt å svelge for en fyr som så gjerne vil vinne CL. ps: legger ved en morsom sak fra et Milan-forum, fyren jeg har sitert er Zlatan-fanboy (han begynte å heie på Milan i høst) To the people here who spend so much time bashing Ibra after any game he doesn't carry the team... You will have no part of the Scudetto. No part of it belongs to you. You call yourselves Milanistas, but you're not. Not when you bash our own players like this. We win as a team and we lose as a team. A team you are not part of. Tidenes type. Endret 10. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Konklusjon: 2x borefest av noen kamper. 180min jeg aldri får tilbake Pluss for denne. Er så utrolig enig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha du Game du game, vet ikke om jeg skal le eller gråte av deg. Du har nok forumets livligste fantasi og det interessante er at du med din enkle retorikk, tvilsomme popkulturelle referanser og absolutt fabelaktige løgner allikevel scorer så høyt på popularitets-skalaen. Vi vet begge at det eneste argumentet du forsøkte å få frem i det forrige innlegget ditt var totalt konstruert i ditt eget hode. Men det er det som er litt gøy med deg, en skikkelig myk mann med følelsene uttapå. Fortsett, jeg liker det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå