banansplitt™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er vel mange som skal se denne i kveld, så jeg følger opp suksessen fra United-Pool-tråden og oppretter denne. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er vel mange som skal se denne i kveld, så jeg følger opp suksessen fra United-Pool-tråden og oppretter denne. Haha, synkront med min tråd. Vi lar denne stå. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Håper på Spurs videre. Enig der. Ellers er Fjørtoft tilbake i godt gammelt slag i studioet. Jeg er egentlig lei av å klage på han nå, men jeg klarer ikke la være. Han er så forbanna ubrukelig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Starter om tre kvarter. Spurs: Gomes, Corluka, Gallas, Dawson, BAE, Lennon, Sandro, Modric, Pienaar, Van Der Vaart, Crouch Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski, Seedorf, Boateng, Flamini, Robinho, Pato, Ibrahimovic Go Spurs! Edit: Da ble denne overflødig siden man åpnet en annen tråd. Edit2: Flott å slå innlegget mitt inn i denne tråden slik at det ble dobbelpost og rot og fjas. Får håpe kampen blir bedre enn starten på kamptråden. Endret 9. mars 2011 av KjellV Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hva er det som skjer? Først er det to kamptråder, begge slås så sammen og stenges, og nå er det en åpen igjen. Latias som har vært litt hard på flaska? Spurs: Gomes, Corluka, Gallas, Dawson, BAE, Lennon, Sandro, Modric, Pienaar, Van Der Vaart, Crouch Subs: Cudicini, Bale, Hutton, King, Jenas, Defoe, Pavlyuchenko. Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski, Seedorf, Boateng, Flamini, Robinho, Pato, Ibrahimovic Subs: Amelia, Strasser, Papastathopoulos, Oddo, Merkel, Yepes, Antonini Go Spurs! Endret 9. mars 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva er det som skjer? Først er det to kamptråder, begge slås så sammen og stenges, og nå er det en åpen igjen. Latias som har vært litt hard på flaska? Jeg kan ikke stenge tråder, ikke legg skylden på meg! Herlig med VDV fra start. Bale på benken er også kjekt. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Spurs: Gomes, Corluka, Gallas, Dawson, BAE, Lennon, Sandro, Modric, Pienaar, Van Der Vaart, Crouch Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski, Seedorf, Boateng, Flamini, Robinho, Pato, Ibrahimovic Verdt å merke seg er at Thiago Silva går ned igjen i forsvaret - i motsetning til første møte hvor han spilte på midten. Jankulovski kommer også inn igjen i startoppstillingen, etter to gode kamper mot henholdsvis Napoli og Juventus. Ser for meg en helt åpen kamp, Zlatan vil som alltid binde opp midtstopperne (tiltross for at han er helt ute av form), noe som vil skape plass for Pato og alltid like energiske Robinho. Hold forøvrig et ekstra øye med Thiago Silva, blant verdens beste midtstoppere. Endret 9. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Håper på Milan og en leken Pato, men Spurs blir garantert for sterk. 3-2. 2x Crouch 1x Modric, 2x Pato. Endret 9. mars 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hva er det som skjer? Først er det to kamptråder, begge slås så sammen og stenges, og nå er det en åpen igjen. Latias som har vært litt hard på flaska? Jeg kan ikke stenge tråder, ikke legg skylden på meg! Herlig med VDV fra start. Bale på benken er også kjekt. Gledelig at Ćorluka er tilbake, Hutton på høyreback kunne fort vært skjebnesvangert. Synd Bale ikke er med fra start. Får håpe vi får se ham i andre omgang når Tottenham kontrer Milan i senk. Endret 9. mars 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Spurs vinner denne, 3-2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror nok det blir Spurs seier! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Herlig start av Spurs! Liker aggressiviteten, de presser Milan hardt! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Rart at Abbiati ikke har fått en verre mottakelse, selverklærte fascister kan umulig klinge godt for Tottenham-supportere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Haha, wtf. At det ikke ble mål der. Flott av Gallas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Håper også på Spurs her, fuck Italia. Roma rauk igår, Milan idag og Inter mot Bayern. Blir flott. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvem har vært best? Skrudde på kampen nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå