Gå til innhold

Kamptråd: Spurs - AC Milan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starter om tre kvarter.

 

Spurs: Gomes, Corluka, Gallas, Dawson, BAE, Lennon, Sandro, Modric, Pienaar, Van Der Vaart, Crouch

 

Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski, Seedorf, Boateng, Flamini, Robinho, Pato, Ibrahimovic

 

Go Spurs!

 

 

 

Edit: Da ble denne overflødig siden man åpnet en annen tråd.

 

Edit2: Flott å slå innlegget mitt inn i denne tråden slik at det ble dobbelpost og rot og fjas. Får håpe kampen blir bedre enn starten på kamptråden.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer? Først er det to kamptråder, begge slås så sammen og stenges, og nå er det en åpen igjen. Latias som har vært litt hard på flaska?

 

 

Spurs: Gomes, Corluka, Gallas, Dawson, BAE, Lennon, Sandro, Modric, Pienaar, Van Der Vaart, Crouch

Subs: Cudicini, Bale, Hutton, King, Jenas, Defoe, Pavlyuchenko.

 

Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski, Seedorf, Boateng, Flamini, Robinho, Pato, Ibrahimovic

Subs: Amelia, Strasser, Papastathopoulos, Oddo, Merkel, Yepes, Antonini

 

Go Spurs!

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer? Først er det to kamptråder, begge slås så sammen og stenges, og nå er det en åpen igjen. Latias som har vært litt hard på flaska?

Jeg kan ikke stenge tråder, ikke legg skylden på meg! :mad:

 

Herlig med VDV fra start. Bale på benken er også kjekt. :D

Lenke til kommentar

Spurs: Gomes, Corluka, Gallas, Dawson, BAE, Lennon, Sandro, Modric, Pienaar, Van Der Vaart, Crouch

 

Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski, Seedorf, Boateng, Flamini, Robinho, Pato, Ibrahimovic

 

Verdt å merke seg er at Thiago Silva går ned igjen i forsvaret - i motsetning til første møte hvor han spilte på midten. Jankulovski kommer også inn igjen i startoppstillingen, etter to gode kamper mot henholdsvis Napoli og Juventus. Ser for meg en helt åpen kamp, Zlatan vil som alltid binde opp midtstopperne (tiltross for at han er helt ute av form), noe som vil skape plass for Pato og alltid like energiske Robinho.

 

Hold forøvrig et ekstra øye med Thiago Silva, blant verdens beste midtstoppere.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer? Først er det to kamptråder, begge slås så sammen og stenges, og nå er det en åpen igjen. Latias som har vært litt hard på flaska?

Jeg kan ikke stenge tråder, ikke legg skylden på meg! :mad:

 

Herlig med VDV fra start. Bale på benken er også kjekt. :D

:)

 

Gledelig at Ćorluka er tilbake, Hutton på høyreback kunne fort vært skjebnesvangert. Synd Bale ikke er med fra start. Får håpe vi får se ham i andre omgang når Tottenham kontrer Milan i senk.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...