OEH Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei, skal flytte til Gol i Hallingdal om noen måneder og i den anledning lurer jeg på om det er noen her som bor der, eller har kjennskap til hvilke bredbåndstilbud som er tilgjengelige der? Mvh OEH Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg tipper at det er det samme som alle andre steder. Telenor, Nextgentel etc... og kanskje det er en lokal aktør som det pleier å være i de fleste kommuner. Det er noe som heter Cyberhemsen som levere bredbånd der ser jeg. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 1. Sjekk Kapaks for å se hvilken hastighet du kan forvente å oppleve dersom du velger xDSL. 2. Sjekk om det kan leveres f.eks. fiber i området du skal bosette deg i. 3. Ta noen enkle søk på DSL-leverandørenes hjemmesider for å se om de kan levere til deg, og i tilfelle hvilke produkter du kan velge mellom. Sjekk Telepriser.no for forskjellige leverandører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå