Talina Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg sklei inn i en parkert bil for over 1 og en halv måned siden. Da dama endelig ringte meg sa hun at hun kom til å være borte en måned og vi tok det når hun kom hjem. Men er det noe med hvor lang tid fra skaden skjer til den må meldes? Virker rart for meg at man bare kan vente så lenge man vil, for da kan jo ho si at jeg skadet bilen mer enn jeg gjorde? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, du skal betale. Og om hun påfører bilen mer skader enn det som opprinnelig var, så blir det ditt problem. Du må kreve at skademelding skal fylles ut sporenstreks etter at uhellet er hendt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Og du burde tatt bilde av skaden Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det første du gjør etter en liten krasj (uten personskader), er å ta bilde av skaden samt få ned reg.nr. på bilen. Da har du i det minste bevis på skaden samt info til den som eier bilen. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Normalt skal man 1. fylle ut skademelding 2. ta bilder! 3. ring forsikringsselskapet ditt 4. du har normalt ca 3 måneder på å raportere skaden. Lenke til kommentar
Talina Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Tok masse bilder jeg.. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå