mAKKEH Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Heisann! For en liten uke siden bestilte jeg meg ny stasjonær PC fra scratch, fra komplett.no, og jeg er fornøyd med alle valgene mine, forutenom at jeg er litt skeptisk til harddisken jeg bestilte etter rykter jeg fikk høre i etterkant av kjøpet. Jeg kjøpte Western Digital Caviar® Green™ 1TB ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=575186 ). Ryktene jeg hørte ang. disken var det at p.g.a at det er den 'Green' utgaven, så har den en tendens til og slutte og lese fra disken om du f.eks ser på en film i VLC, og pauser filmen i 20-30 minutter, og når du da starter filmen igjen, så er du nødt til og starte hele VLC på nytt for å kunne fortsette. Det jeg lurte på er om noen har hatt noen erfaring med denne disken, og om det kan ha noe og si på spill og slikt? Takk, Kim. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Høres veldig ut som noe fjas du har hørt Har 6 stk av de i RAID og aldri market noe tull. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har den selv, og den fungerer helt fint. Men må dessverre opplyse om at den er relativt treg i forhold til for eksempel Samsung Spinpoint F3. Men du vil ikke oppleve noen forskjell i spill eller når du ser film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå