Bennyy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei. Skal på polet imorgen å handle inn til helgen, og tenkte jeg skulle kjøpe meg en flaske sambuca. Har alltid vært skeptisk til den, men prøvde den på byen en dag og synest den var helt nydelig, men ser på vinmonopolet sine hjemmesider at det er fantastisk mange sorter. Den jeg smakte hadde en ganske søt smak ala kongen av danmark dropsene. Noen som vet hva slags samcuba dette er? takktakk Lenke til kommentar
Choica Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei De er jo ganske søte alle sammen. Men det var sikkert: Luxardo Sambuca. Den har de som regel på alle utesteder siden den er billigst. Men du bør prøve svart sambuca.. MYE bedre etter min mening (litt mindre søt) Lenke til kommentar
brein Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Den søteste de har på polet heter Sambuca Vaccari. Selv synes jeg den blir i søteste laget. Min favoritt er Sambuca Molinari, og har en noe sterkere og mindre sukkersmak enn de andre,men den selges ikke i butikk. Luxardo er også et fint valg når det gjelder sambuca. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 går som oftest i luxardo ute på byen osv. men jeg også har mest sansen for svart sambucca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå