qlimaxxx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg har en Hitachi 250gb HDD SATA. Den ble brukt i min gamle laptop, jeg har en docking stasjonsom jeg putter harddisken i og kan sjekke filene som er på dem. Jeg har da tenkt til å tømme denne for alle filer og bruke denne som en ekstern harddisk. Men det er noen filer som jeg ikke får fjernet pga fordi de er beskytett. Noen som har et program eller forslag til hva jeg kan gjøre for å tømme disken helt? Eivind Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva med å bare formatere disken? Da blir alt som er på disken borte. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg har en Hitachi 250gb HDD SATA. Den ble brukt i min gamle laptop, jeg har en docking stasjonsom jeg putter harddisken i og kan sjekke filene som er på dem. Jeg har da tenkt til å tømme denne for alle filer og bruke denne som en ekstern harddisk. Men det er noen filer som jeg ikke får fjernet pga fordi de er beskytett. Noen som har et program eller forslag til hva jeg kan gjøre for å tømme disken helt? Eivind Fjern aller partisjonene med et disk-behandlings-verktøy (førlger med de fleste operativsystem) og opprett ny(e) partisjon(er) og formater med nytt filsystem. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Tror jeg burde begynne å tenke lengre enn nesa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå