rubbels94 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg syntes kroppsspråk, manipulasjon (retorikk osv), måter å påvirke andre på, omvendt psykologi og å få informasjon ut av andre på sånne metoder er litt interessant. Men jeg vet ikke om yrker der de interessene kommer inn, noen her som vet kanskje? Noen som har sett på Løgner på tv2? Det hadde vært gøy å jobbe med det som han gjør der! Men er det noe yrke sånn egentlig, eller er det bare funnet på? Mvh rubbels94 Lenke til kommentar
Leo_fler Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vanskelig å finne en utdanning innen dette. spessiellt i norge. Du kan sertifiseres i FACS, enten online eller i statene. Men du ville nok endt opp med psykologi som studie hvis du er hypp på å jobbe med dette. Er det som er mest relevant mener jeg. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Vanskelig å finne en utdanning innen dette. spessiellt i norge. Du kan sertifiseres i FACS, enten online eller i statene. Men du ville nok endt opp med psykologi som studie hvis du er hypp på å jobbe med dette. Er det som er mest relevant mener jeg. Takk for svar :-D Hva er FACS? Lenke til kommentar
Leo_fler Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.paulekman.com/products/facs-vs-f-a-c-e/ Finnes mye litteratur om dette. Spessiellt fra Dr. Paul Ekman selv. Mye spennende lesing. Lykke til. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.paulekman.com/products/facs-vs-f-a-c-e/ Finnes mye litteratur om dette. Spessiellt fra Dr. Paul Ekman selv. Mye spennende lesing. Lykke til. Tusen takk Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mye rart innen psykologien så du burde absolutt ta deg en titt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå