DJ_Dark Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Værre når man setter dem inn og bytter dem ut rett før man er ferdig. Endret 17. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 69p, men med fire spillere igjen. Er sånn passe fornøyd med runden så langt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Rakk akkurat å bytte ut Tarik som er suspendert, heldigvis! Sahlman Lustig - Muri - Kippe Fellah - Singh - Knudtzon - Eikrem Målrush - Ojo - Bakenga Trener: Deila 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Glemte å bytte folk jeg. Flott med 3 Haugesundspillere på banen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Glemte bytter selv, men tror det skal gå fint. Har hvert fall Ujah på banen Marcus Sahlman Hassan El Fakiri - Miika Koppinen - André Muri - Jonatan Tollås Nation Mohammed Fellah - Pontus Farnerud - Celso Borges Rade Prica - Pape Pate Diouf - Anthony Ujah Trener: Rekdal Endret 25. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Larsen Forren - Stoor - Pepa - Kippe Nordkvelle - Hoseth - Singh - Igiebor Angan- - Ujah Adam Larsen ble selvsagt ikke klar i tide .. typisk. Satt egentlig bare å ventet på at Nordkvelle skulle bli satt ut av laget, greit at det skjer i en såpass tøff bortekamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Glemte fristen selv. Planen var å ta inn Ujah og Essediri igjen. Tapte 50 poeng bare på det. Skylder på sola. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Du var heldig med ujah og nosa der Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Hjelper ikke særlig når ingen av mine Godsetspillere starter. Avni Pepa med heading i tverliggeren, mye marginer... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Fire(!) spillere med null poeng denne runden, tror jeg aldri har opplevd det før. Håpet om å hevde seg i toppen er iallefall en saga blott, topp200 får være målet nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Ey, førsteplass i ligaen jo. Ellers syns jeg egentlig ikke runden gikk så bra, en spiller med 0 og tre spillere med 2 poeng. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Tar 117 poeng og klatrer mye på tabellen. Me likes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Tre spillere med null, imponerende å ende opp med 73! Jaja, ligger foran DJ i hvert fall. Ikke at det er noen trøst da, men... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Jeg glemte fristen og har hatt 3 ubrukelige runder. Imponert at jeg ikke er lengre ned. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg er ny og får ikke lagret laget mitt, får bare: Laget ble ikke lagret. Vennligst fyll ut alle tomme posisjoner. Ja, jeg har fyllt opp alle plassene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Har du husket trener? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Japp. Men funket når jeg prøvde i ett nytt vindu Vi burde fått mer penger, ble jo ikke et knallag Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Ser du har Hæstad på laget ditt Stine, vet du om han starter på lørdag? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Regner med det. Tviler på at han blir tatt ut av laget pga den fine feilen i forrige kamp, og han er ikke skadet, etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Regner med det. Tviler på at han blir tatt ut av laget pga den fine feilen i forrige kamp, og han er ikke skadet, etter hva jeg har fått med meg. Han har jo hatt litt problemer med småskader, men håper han er klart til kamp på lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå